Obejrzyjmy coś ciekawego

Witajcie dzisiaj!

Mam kilka filmów, które z całą szczerością mogę Wam polecić. Są to komedie, przy których można się niezwykle uśmiać i zrelaksować. Wybrałam 4 filmy, dwa z nich francuskie, jeden amerykański oraz jeden polski.

Może zacznę od francuskich.
Jeszcze dalej niż północ


Pewien pracownik poczty chcąc szybciej otrzymać awans, okłamuje pisząc podanie. Z czasem jednak kłamstwo wydaje się, a za karę zostaje oddelegowany na północ Francji, gdzie toczy się dalsza akcja.

Film jest nieco przerysowany, aczkolwiek podobno rzeczywiście istnieje różnica między północą a południem Francji.


Taxi

Fajtłapowaty funkcjonariusz policji łączy swoje siły razem z taksówkarzem który uwielbia szybką jazdę aby złapać gang złodziei grasujących w mieście. Niemieccy bandycie rabują kolejne banki ośmieszając tym samym miejscową policję.

Film jest naprawdę zabawny, lubiący akcję z pewnością odnajdą się tutaj, ale i uśmieje się do łez! A jest jeszcze Taxi 2 Taxi 3 i Taxi 4 :D
Pitch perfect
Amerykański film komediowo-muzyczny. Dziewczyna o imieniu Beca, studentka pierwszego roku dołącza do damskiego chóru szkolnego i startuje wraz z resztą w zawodach międzyszkolnych a capella.
Ja osobiście bardzo lubię słuchać kiedy chór śpiewa a capella, a do tego lubię Annę Kendrick, która gra główną rolę. Ale to nie dlatego podoba mi się ten film, jest luźny, można obejrzeć wieczorem bez intensywnego myślenia, a do tego wątki komediowe często się pojawiają. Jak dla mnie :
Ciało

Złodziejaszek siedząc w przedziale pociągu odkrywa że mężczyzna na przeciwko wcale nie śpi, a nie żyje. Nie chcąc zgłaszać sprawy na policję pozbywa się zwłok "podrzucając" je innym. Inni robią to samo, a tym samym zwłoki "wędrują" od jednych do drugich.

Może po opisie stwierdzicie że to na pewno nie komedia, a jednak! Troszkę czarnego humoru, a uśmiać się naprawdę można, uwierzcie! Genialna komedia :D  


To były już wszystkie filmy które chciałam Wam polecić, a za jakiś czas napiszę kolejny post z tematyki filmów, ale tym razem będą to filmy po których obejrzeniu nie powinniśmy czuć że tylko straciliśmy czas i może pomyślimy o tym głębiej.

Oglądaliście któryś z tych filmów? Co o nich sądzicie?

Do zobaczenia,
Kasia


Plakaty filmów:
Jeszcze dalej niż północ
Taxi
Pitch Perfect
Ciało

Komentarze

  1. Nie oglądałam, ale chyba muszę to zmienić :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taxi i pitch perfect super ! :)
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę je obejrzeć!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. O dwóch pierwszych słyszałam, choć jakoś nigdy nie oglądałam, ale już patrząc na ten pierwszy plakat ze znanym francuskojęzycznym aktorem komediowym można spodziewać się czegoś dobrego! Trzeci to dla mnie nowinka, muszę mieć go na uwadze, bo brzmi zachęcająco :D A ostatni też gdzieś mi się obił, ale na dobrą sprawę pierwszy raz widzę zarys fabuły i wydaje mi się naprawdę warty uwagi :D Oj szykuje się komediowy wieczór niedługo ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taxi wszystkie części oglądałam i też nieźle się uśmiałam :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Taxi najlepsze ;) Uwielbiam tą serię ;)
    Nominacja do LBA padła właśnie na Ciebie :) Więcej informacji na http://swiatrico.blogspot.com/2015/06/lba-liebster-blog-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taxi świetne, ale zainspirowałaś mnie do obejrzenia `Ciała` ;)
    Świetny blog, ujęło mnie to, że jesteś sympatyczką mody lat 20. i 30.
    Czy też ubierasz się w tym stylu?

    Zapraszam
    http://poetycka-materia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha naprawdę? :p bardzo często inspiruję się tym stylem przy kupowaniu ubrań, a jak w sierpniu jest rocznica Powstania Warszawskiego to już w ogóle mam fazę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?