Seriale, seriale!

Hejo!

Wczoraj strzelałam sobie po kanałach w TV i natknęłam się Doktora House'a. Pomyślałam sobie: O matko, jak dawno tego nie oglądałam! Już zapomniałam jak bardzo lubię ten serial.

Do czego zmierzam? A no chciałabym przedstawić Wam listę moich najukochańszych seriali, bo jestem serialomaniaczką.

Miejsce danej pozycji nie ma znaczenia, jest to lista "od naj", albo coś w tym stylu. Zapraszam do poczytania.

1. Dr House

W ten serial wciągnęłam się kilka lat temu i nadal go "wielbię". Jest to medyczny serial, ma 8 sezonów. Sądzę że Hugh Laurie (Dr House) jest genialnym aktorem, a do tego postać którą gra zwala z nóg. House jest genialnym lekarzem, ale też szalonym człowiekiem i niekonwencjonalnym. Tego nie da się opisać, trzeba zobaczyć!
2. Pretty Little Liars
Ten serial też dawno zaczęłam oglądać, w końcu trwa już 6 sezon. O co chodzi? Historia opowiada o 5 przyjaciółkach. Jedna z nich zaginęła, a rok od tego wydarzenia pozostałe 4 dziewczyny zaczynają dostawać smsy od tajemniczego "A". Bardzo wciąga, szczególnie że cały czas oczekuje się odpowiedzi kim jest "A". Jak zwykle pierwsze odcinki są genialne, potem trochę się ciągnie, ale nadal lubię ten serial :)


3. The Vampire Diariers
Woohohooo! Tutaj to już nie pamiętam kiedy zaczęłam oglądać ten serial. Naprawdę dawno temu. Tak jak wyżej, pierwsze sezony są genialne, teraz trochę przesadzają moim zdaniem, ale i tak będę oglądać go do końca. Nie umiem "odłożyć" niedokończonej serii.

4. Friends
 
"Stary ale jary", to powiedzenie mi się tu nasuwa. Serial komediowy, ma aż 10 sezonów! Ale strasznie mnie wciągnął, jakieś 2 lata temu. Po prostu opowiada o losach 6 przyjaciół. Brzmi nudno? Niekoniecznie tak musi być! Myślę że jeśli ktoś ma humor taki jaki tu potrzeba, spodoba mu się ;) 
PS.:Joe jest g.e.n.i.a.l,n,y!

5. Once Upon A Time
 
Ten serial oglądam najkrócej. Na początku sezonu troszkę może jest nudno, ale potem nieźle się rozkręca. O co chodzi? W zasadzie to opowiada o chyba wszystkich bajkach dla dzieci jakie istnieją. Naprawdę ciekawe. Mogę też polecić serię która już się skończyła a też bardzo mi się podobała. Może nawet bardziej. A mówię tu o Once Upon A Time In Wonderland. 
Oglądaliście któryś z tych seriali? Bardzo jestem ciekawa, piszcie na dole!

Jutro wieczorem wyjeżdżam do Warszawy prawie na tydzień, (między innymi na Bieg Powstania Warszawskiego, już tak nie mogę się doczekać!) ale szybko zleci i wrócę do Was! Tak więc jutro będę się pakować. Do za tydzień!
Kasia

Plakaty:

Komentarze

  1. Once Upon a Time bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to osttanie mi się spodobało:D muszę obejrzeć serial ów

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Dr House, obecnie moim ulubionym serialem jest Orange Is The New Black :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie nie oglądam żadnych seriali, ale chcę zacząć oglądać PLL, Gossip Girl :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietniki wampirow <3! nie mogę sie doczekac kontynuacji:)
    twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jestem początkująca i zapraszam do oceny mojego bloga
    http://blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś codziennie oglądała dr House, ale teraz mój entuzjazm opadł. Za pll się brałam, ale zawsze miałam coś innego do zrobienia. W tamtym roku mega wciągnęłam się w 'Kosci'. Aktualnie mam fazę na 'Wspaniałe Stulecie'. Mam zamiar zabrać się za 'Grę o tron' bo wszyscy tyle o tym trąbią, a ja kojarzę jedynie Deanerys ;p

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Dr House my number one :)
    klikniesz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś byłam nieźle wkręcona w House'a, do tego stopnia, że kiedy się skończył, to nie mogłam się odnaleźć :D Oprócz tego słyszałam o wszystkich, prócz ostatniego, ale jakoś nie oglądałam, chociaż kiedyś brałam udział w sesji stylizowanej na PLL :D Mam nadzieję, że dobrze się bawisz na wyjeździe, czekam na Twój powrót i relacje! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam PLL jeden z lepszych seriali które oglądam :) zaczęłam rok temu, miałam potem przerwę od stycznia do lipca. I zaczęłam od 4 sezonu :D

    A House zbieram się oglądać i zbieram, a wiem że jest on ciekawą postacią :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?