Eurowizja '15


 Hejooo!
 
Jak tam weekend? Kończy się niestety, ale za tydzień kolejny nas czeka :D
 
Oglądaliście Eurowizję? Wczorajszy finał skończył się dość późno, ale dałam radę, wytrwałam!
 
Mieliście/macie jakiego faworyta? Mnie osobiście podobał się występ Izraela. Jakieś takie pozytywne :)


 
 
W tym roku jakoś mało rozrywkowych piosenek, nie sądzicie?
 
 



Całkiem do gustu przypadła mi również Belgia.
 
 

 
 A jak podobał Wam się występ naszej Moniki Kuszyńskiej? Zaśpiewała ładnie, ale jakoś mnie nie powaliło.
 
 
Jednak szczególnie nie rozumiem po co były te urywki z czasów kiedy mogła chodzić? Całkowicie niepotrzebne, ja odebrałam to jako "branie na litość".
 
 Rzeczywiście robi się niebezpiecznie dla całego konkursu Eurowizji kiedy dzieją się takie rzeczy, szczególnie jeśli jeden z krajów wystawił panów z zespołem Downa. Nie mam nic przeciwko takim ludziom, ale proszę, niech chociaż ładnie zaśpiewają.
 
Nie mogę oczywiście zapomnieć o zwycięzcy tegorocznej Eurowizji, o Szwecji. Gratulacje ;)
 
  
 
Chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami z Eurowizji, może i wy się podzielicie swoimi w komentarzu? Śmiało piszcie, chętnie poczytam!
 
Do następnego razu, papa!
Kasia
 
 Eurovision 

Komentarze

  1. Jeśli mam być szczera, to Eurowizji nie oglądam od lat, zwłaszcza, że zaczyna być to właśnie konkurs "kto wzbudzi większą litość", "kto jest bardziej odmieńcem od reszty", "kto najbardziej się buntuje przeciw systemowi" itp., często wmieszane są tam niezdrowe, polityczne zagrywki, no słowem nie dla mnie ta cała plejada. W tym roku wygrał jednak całkiem przyzwoity wokalista, co nie zmienia faktu, że kiedyś te występy były bardziej... barwne, piosenki były częściej z ojczystymi akcentami, stroje i inne elementy tak samo, wtedy to był fajny festiwal kultur, z roku na rok ta tradycja upada, a szkoda. Co do polskiej reprezentantki to mi się osobiście średnio jej wykonanie podoba, oczywiście to tylko moje zdanie, obejrzałam ten występ (a w zasadzie fragment, bo nie wciągnęło mnie to na tyle, żeby przesłuchać całość) dopiero tutaj i zgadzam się, że te fragmenty, kiedy chodziła, to zalatuje takim chwytaniem za serca, na zasadzie "rok temu nie chcieliście naszych zdrowych kobiet, to wzruszcie się nad inwalidką". Nie ujmuję oczywiście pani Monice, bardziej organizatorom występu. Nie mniej jednak nie przekonał mnie jej występ pod względem czysto wokalnym. Jak dla mnie ogólnie szału nie było. Uff, rozpisałam się :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że zwycięzca mnie również podobał się najbardziej. :)
    Ale powiem szczerze, że po Eurowizji spodziewałam się czegoś.. innego.
    Zapraszam do siebie i zachęcam do skomentowania jeśli coś Ci się spodoba
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam :) Jakos nie lubię takich konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdnaiem Polska chciala wziąć wszystkich na litość, a wyszło, jak wyszło i się nei dziwie, bo to było mega żalosne, a szczególnie te urywki z czasów, gdy mogla chodzić :>

    Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :)) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :*:))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie p.Monika jest mega pozytywną osobą i raczej nikogo na litość brać nie chciała. Moim zdaniem wypadła 1000 razy lepiej niż Donatan i Cleo. Ogólnie całej Eurowizji nie oglądałam ale występ Polki zobaczyłam następnego dnia i jak dla mnie naprawdę dobre zaśpiewana piosenka :)
    Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam i właściwie dzięki Tobie, wiem, kto tegoroczną eurowizję wygrał :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?