Szczecińska Wenecja

Hejoł!
Raczej piszę posty w tygodniowych odstępach czasowych, ale tak się złożyło, że mam dla Was kilka fajnych zdjęć. Wczoraj byłam na kajakach, na wycieczce z przewodnikiem w moim mieście.

Na pewno przeczytaliście tytuł i wiecie, że wycieczka ta była pod nazwą "Szczecińska Wenecja".
Szczecin od strony Odry jest zupełnie inny, a niektóre miejsca naprawdę piękne.


Trochę się namachaliśmy tymi wiosłami, bo wycieczka trwała z założenia 4 godziny, chociaż i tak wyrobiliśmy się w 3,5 h.

Tutaj starówka Szczecina.

Po lewej Wały Chrobrego,
a niżej-na wprost.


Szczecińskie bulwary, nigdy nie widziałam wcześniej tego śmiesznego domku :)


Stare browary, które jak widać, już niestety tylko niszczeją coraz bardziej.
A budynki są piękne, można byłoby je odnowić :( 


Ja odpoczywam, mama wiosłuje :D

Wycieczka była bardzo udana, wzięłam specjalną "niezatapialną" kamerę, co by się zwykła nie zalała.
Ręce bolały, ale pęcherzy na szczęście nie ma. Byliśmy też zmęczeni, wiadomo.

A wieczorem tego samego dnia byłam jeszcze z przyjaciółką na działce i niedługo pokażę efekty naszej sesji zdjęciowej. Moim skromnym zdaniem wyszło genialnie, ale to ocenicie w następnym poście :)

Aha, jeszcze jedno-  Jest "blogowy" Snapchat! Zapraszam wszystkich : moim_zdaniem

Do następnego!
Kasia

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam cudownie! Musiało być naprawdę super :D
    Świetne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, a to wiosłowanie musiało być męczące xD
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! ^^ Nigdy nie byłam w Szczecinie : ) haha zawsze chciałam trochę powiosłować XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia... aż się zdziwiłam, że to Szczecin, że wgl to miejsce w Polsce :O
    pięknie!
    +obserwuję :)
    nowy wpis! Karolina Goławska

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie, że wycieczka się udała. Jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Szczecina, ale wszystko przede mną.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę tam jest tak ładnie.
    Jeszcze tam nie byłam, ale może kiedyś.

    Zapraszam;
    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie spędziłaś czas. Szkoda, że w moim mieście nie ma takich atrakcji. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bylo mnie nigdy w szczecinie:(

    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę udanego wyjazdu! :)
    Trzymaj się ciepło! <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiało byc świetnie! ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, muszę się kiedyś wybrać na taką wycieczkę :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku jak fajnie też bym się wybrała na taką wycieczkę :D
    super zdjęcia :>
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie :>
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Najważniejsze, że wycieczka udana!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo nieee jak ja Ci zazdroszczę. Miałam w te wakacje jechać nad morze ale nie wypaliło ;( Masz może Instagrama? :p Bo niestety Snapchata nie mam, tylko właśnie Instagrama.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?