(Nie) Nowe seriale

Witajcie!
Jak Wam mija weekend? Mi to ostatnio czas tak szybko leci, ledwo weekend się skończy, to już zaczyna się nowy. Dobrze, dobrze! Szybciej będą kolejne Święta!

Oglądacie dużo seriali? Ja chyba dość sporo, jak tak patrzę...Kiedyś już robiłam post o serialach które oglądam, możecie zobaczyć TUTAJ. Ale pojawiły się nowe, które odkryłam. Poza tym, nie ma tam też wszystkich które kiedyś oglądałam.

Więc, bez specjalnego przedłużania, zapraszam już do czytania!

The Originals
Spin off serialu The Vampire Diariers, opowiada o Klausie Mikaelson i jego rodzinie, którzy są pierwotnymi wampirami. Kiedy jeszcze nie było tego serialu, bardzo polubiłam postać Klausa. Jeśli ktoś tak jak ja ogląda jeszcze Pamiętniki Wampirów, polecam! (ostatnio był nawet crossover tych dwóch seriali)

Lost
Losy 48 pasażerów lotu 815 z Sydney do Los Angeles, których samolot rozbija się na tajemniczej wyspie. Bardzo szybko obejrzałam cały serial, a sezonów ma aż 6. Bardzo mnie wciągnął. Jeśli ktoś się nudzi, to polecam, na najbliższe kilka miesięcy czas zapewniony! Ale tak serio, jeśli macie się teraz pilnie uczyć, lepiej poczekać do wakacji. Aha, no i gra tam Ian Somerhalder!
Glee
Nauczyciel hiszpańskiego z Ohio przejmuje opiekę nad licealnym chórem szkolnym. Postanawia przywrócić mu dawną świetność. Serial zabawny, aktorzy dobrze grają, pięknie śpiewają...czego chcieć więcej? Nie oglądałam tylko ostatniego sezonu, ale kiedyś z pewnością to nadrobię. Polecam!
The 100
Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji. Serial od 2014, ale zaczęłam oglądać niedawno. Strasznie mnie wciągnął, dobra gra aktorska. Chociaż od 1 odcinka wkurza mnie główna bohaterka, ale... nie ważne :p i tak polecam. Po prostu mam wrażenie że autorzy chcieli z niej zrobić drugą Katniss Everdeen z Igrzysk Śmierci. Ale to tylko moje zdanie.
The Magicians
Utalentowany młodzieniec, Quentin Coldwater, zostaje przyjęty do tajnej szkoły magii w Nowym Jorku. Jego przyjaciółkę Julię spotyka odmowa, lecz dziewczyna nie zamierza rezygnować z nauki. Lubię fantastyczne rzeczy, serial odkryłam całkiem niedawno, mi tam się podoba.
Mozart in the Jungle

Serial opowiada o kulisach pracy muzyków symfonii nowojorskiej. Po opisie samym może wydawać się niezbyt ciekawe, a może i nudne, ale uwierzcie, wcale tak nie jest! To co wyprawiają tam muzycy, to czasem sami byście o tym nie pomyśleli. Nie zawsze po pracy są tacy, na jakich wyglądają :D A dyrygent orkiestry w serialu jest bardzo...fajny!

To już wszystkie seriale, dajcie mi znać co Wy oglądacie, może coś z tych wymienionych wyżej?
Od 06.03.2016 r. w telewizji będzie można oglądać serial "Bodo", który zamierzam jak najbardziej oglądać. Będzie to historia prawdziwa o Eugeniuszu Bodo, polskim aktorze filmowym. Akcja w latach przedwojennej polski, czyli to zdecydowanie coś dla mnie!
Mam nadzieję że nie zawiedzie mnie ten serial, bo reklamuje się dosłownie wszędzie.
Może polecicie mi coś? Nie krępować się! No i odwiedźcie też poprzedni post o serialach, jeśli jeszcze tam Was nie było.
Do pisania!
Kasia
Facebook : https://www.facebook.com/Moim-Zdaniem-1547876815526945/

Snapchat : moim_zdaniem

Plakaty:

Komentarze

  1. Ciekawe seriale :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy mnie mega zaintyeresował, bo kocham pamiętniki wampirów!
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś uwielbiam oglądać GLEE <3 ogólnie seriale bardzo mnie wciągają.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam problem z tym żeby zabrać się za jakiś ciekawy serial :D Za to moja siostra kompletnie uzależniona 'twitterowiczka' poświęca serialom najwięcej czasu :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas mi leci bardzo szybko :)
    Ja oglądam PLL, Scream Queens, Family Guy, Sherlock Holmes, Skins, Detektyw Monk :)
    Kiedyś oglądałam Lost :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam takich seriali :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?