Wesołego Alleluja!


Hej hej Wam!
Święconki już poświęcone? Okna wymyte? Dom wysprzątany? Babka upieczona? Żurek gotowy? No to możemy zacząć Święta Wielkanocne!
 
 
Ja byłam już o 10:00 w kościele, co nie znaczy że ludzie się nie wysypywali z budynku... No trudno.
Idziemy się poświęcić

 
Z tego miejsca chciałabym Wam życzyć zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy. Najedzcie się do syta, spędźcie ten czas w pięknej wiosennej atmosferze w gronie rodziny oraz przyjaciół, niech zajączek Was odwiedzi (tak uroczy jak ten wyżej!) no i mokrego Dyngusa! 
 
 

 
Wysyłaliście jakieś kartki w tym roku? Ja wysłałam 10. To mniej niż rok temu.
 
Już wiem, czemu ludzie tak rzadko wysyłają coś pocztą. Nie dość że z tą polską pocztą nigdy nie wiadomo, to jeszcze znaczki drogie jak diabli! Rób tak dalej, poczto polska, to doczekamy czasów kiedy 1 znaczek będzie kosztował z 10 zł, będzie na wagę złota.
 
Ale już się nie denerwuję, są Święta, pogoda piękna za oknem, wiosennie, świeci słoneczko...
 
Jeszcze raz Wesołego Alleluja i idę piec babkę na jutro!
 
Kasia
 
Snapchat: moim_zdaniem

Komentarze

  1. Widzę, że przygotowania do Wielkanocy idą u Ciebie pełną parą. U mnie też już posprzątane, ciasta popieczone, a koszyczek poświęcony. Jeszcze tylko wybieram się na wieczorną mszę św. Ja kartek nie wysyłam, a szkoda. Smuci mnie fakt, że ta tradycja zanika. Piękne zdjęcia :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post! Mega blog <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?