LBA, razy 2

Witajcie dzisiaj!

Jak Wasze nastroje? Nastrojone? Serio, napiszcie w komentarzu na dole!

Mimo że już odpowiadałam kiedyś na pytania LBA, dziękuję bardzo Patrycji z blogu http://patrycja-pamietnik.blogspot.com/ za nominację!

Nie będę już nikogo nominować, ale jeśli macie ochotę zrobić taki post u siebie, dajcie mi znać, chętnie poczytam ;) Nie przedłużając, zapraszam do czytania :)


(A żeby nie było nudno bez zdjęcia, to wstawiam zdjęcie na miotle, w drodze do Hogwartu)


1.Jakie aplikacje na telefonie najczęściej używasz?
Chyba szablonowo muszę odpowiedzieć- Facebook, YouTube, Snapchat...
A apropo's, chcielibyście "blogowego" Snapchata? Kiedyś był, ale musiałam usunąć.

2. Czy planujesz zrobić na blogu serię " back to school"?
Nie, raczej nie, nawet nie wiem co bym miała takiego umieścić w poście :) 

3. Jaki przedmiot  szkole najbardziej lubisz, a jaki najmniej?
Sądzę że chodzi o szkołę? Z racji że jestem na studiach od roku, odpowiem w czasie przeszłym. Więc w liceum najprzyjemniejszą lekcją zawsze był angielski (nawet sprawdziany), a najbardziej dobijającym chyba chemia...grrr

4. Jaki jest twój najlepszy sklep z ubraniami?
Hmm...Bardzo lubię New Look, zawsze mają świetne ubrania i w moim stylu! ;)

5. Zamawiasz ubrania przez internet? Jeśli tak to na jakich stronach?
Nie zamawiam ubrań przez internet, bo wolę wejść do sklepu i poczuć tkaninę, zobaczyć ją na żywo. W internecie prawie że nic nie wiem o ubraniu oprócz ceny i zdjęcia, które może się mijać z rzeczywistością.

6. Jakie miasto w pobliżu twojej okolicy warto zwiedzić?
No cóż, z racji że mieszkam na przedmieściach Szczecina, to polecam zwiedzić Szczecin :D Ale tak serio, jeśli będziecie w okolicy, dajcie znać, a będę Waszym przewodnikiem!

7. Jaki jest twój ulubiony polski serial?
Ohojo, dużo by tu pisać! Zamiast rozpisywania się dam linka do posta o serialach, zgoda? ;) Seriale, seriale!

8. Co zmieniłabyś w swoim pokoju?
O, to bardzo aktualne pytanie, bo akurat jestem w trakcie :) To znaczy, zmieniam tylko "dodatki", meble zostają. Chcę jak najbardziej przekształcić swój pokój na vintage, albo retro.

9. Gdybyś dowiedziała się, że jutro z całą rodziną przeprowadzacie się do innego państwa, a ty musisz wybrać do jakiego, jakie państwo byś wybrała?
Wielka Brytania, bez żadnego namysłu! :)

10.Jaki film ostatnio obejrzałeś?
Ostatnio oglądałam "Lincz". Polecam wszystkim, jest na faktach. Straszny, ale właśnie dlatego, że jesteśmy świadomi że to zdarzyło się w Polsce około 10 lat temu.. 

11.Jaka marka butów jest twoją ulubioną?
Hmm.. chyba nie mam ulubionej. Często chodzę do naszego Polskiego CCC, więc może Lasocki?


Nie zanudziliście się? Mam nadzieję że dotrwaliście do tego momentu :D

Jeszcze raz poproszę Was abyście napisali mi, czy chcielibyście "blogowego" Snapchata?

Dziękuję za uwagę, do widzenia.
Nie no, trochę oschło..Do zobaczenia pisania! Trzymajcie się ciepło, pa!
Wasza
 Kasia

Komentarze

  1. Najczęściej używam Instagrama oraz Facebooka ;p Też od razu wybrałam Wielką Brytanię- uwielbiam to państwo. Chemia to złoooo wielkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny pomysł na zdjęcie :) Fajny wpis :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie oglądałbym ten film, który polecasz, ale wiesz.. chce spać w nocy :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie jest AŻ TAK straszny ;) ja nie oglądam horrorów bo się boję, ale po tym filmie (to nie horror) było dobrze :D

      Usuń
  5. O kurcze, ale świetne zdjęcie! Fajny wpis i odpowiedzi :)

    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam blogowe snapchaty, niektóre są naprawdę ciekawe:)
    Humor u mnie dopisuję, mam nadzieję, że u Ciebie też :)
    Przeczytałam wszystko :) Też lubię te aplikacje ;p

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzenie na nominację :)
    Odpowiedzi są bardzo ciekawe!!!
    Załóż snapchata - na pewno będę na nim częstym gościem :-)

    Pozdrawiam

    http://patrycja-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też oglądałam ''Lincz'' ostatnio. Na prawdę, dobry film. ;)
    Ciekawe pytania i odpowiedzi.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?