Zdjęcia nie z tego wieku

Witajcie!

Jak się czujecie z faktem, że właśnie nadszedł ostatni weekend wakacji? Ja cudownie, bo mam jeszcze miesiąc do uczelni :D Nie, nie chcę być wredna, wybaczcie.

Tak jak ostatnio napisałam, mam do pokazania kilka zdjęć z sesji zdjęciowej, którą zrobiłyśmy z przyjaciółką na działce.

Wybaczcie natłok zdjęć, ale po prostu nie umiałam wybrać...

Nie zastanawiałam się nad tytułem zdjęć, ale myślę że będzie coś w stylu Słowianie, czy My Polacy, albo coś w ten deseń... w każdym razie, raczej nie XX1 wiek.


Jeśli chodzi o to zdjęcie, wiele osób mówi że jak z poprzedniego wieku. Mnie tam bardzo to odpowiada :D Osobiście bardzo je lubię.



                                        

Asia z kolei porównała mnie do sanitariuszki... co sądzicie?



A Asia tutaj kojarzy mi się właśnie z taką prawdziwą Słowianką


"My Słowianie wiemy jak, użyć mowy ciała(...)!"





Piesek niezbyt chciał współpracować



Lubię długie włosy...ale przedwczoraj stwierdziłam ach, raz się żyje...ścinam!

No i ścięłam. Nie żałuję. Znaczy, jest mi szkoda tych 10 cm, ale jest zadowolona, przynajmniej są jeszcze zdrowsze niż były :) Teraz mam ze 2,3 cm za ramię.

Jak Wam się podobają zdjęcia? Powiem Wam że teraz mam mnóstwo pomysłów na sesję zdjęciową...myślałam nad czymś bajkowym, Królewną Śnieżką, Czerwonym Kapturkiem, Złą królową... co o tym myślicie? Bo ja mam ochotę już biec z aparatem!

Co robicie w ten ostatni weekend?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich studentów! ;)
Kasia

Snapchat: moim_zdaniem

Komentarze

  1. hahah bardzo pozytywne zdjęcia :D
    ja spędzam ostatni weekend ze znajomymi ;p
    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nie tylko ja stwierdziłam że trzeba obciąć włosy ;p Biegnij z aparatem ;p Pomysły są genialne ;) Zresztą tak samo jak zdjęcia ;) Asia miała rację- jakoś od razu skojarzyłaś mi się z sanitariuszką ;p
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super oryginalne zdjęcia <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i pomysłowe zdjęcia ;*
    Pozdrawiamy ;)
    http://nieoczywiste69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne. Bajkowy pomysł też ciekawy, może z tego wyjść piękna sesja. :)
    Też jestem studentką, na szczęście wakacje jeszcze nam się nie kończą. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia,musicie częściej wybierać się razem na sesje :)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?