EnglishCentral-szlifuj swój angielski!

Hej hej heeej!
Co tam słychać po drugiej stronie monitora?
 
W moim województwie nareszcie zaczęły się ferie! Wszystko idzie w dobrym kierunku, wszystkie zaliczenia zaliczone na uczelni. No, w czwartek piszę jeszcze poprawę, ale to już będzie ostatnia rzecz i mogę wreszcie się nacieszyć upragnionym wolnym!
 
Na szczęście ten natłok zaliczeń nie zmienił mojej psychiki, więc mogę coś do Was napisać. Cieszycie się? :p
 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam sposób na naukę i przede wszystkim szlifowanie języka angielskiego.
 
 
Ostatnio odkryłam świetną aplikację na telefon, która jest za darmo, a nauczyć się można naprawdę sporo! Aplikacja nazywa się EnglishCenral, jak widać na zrzucie ekranu wyżej. 
 
 
Po uruchomieniu aplikacji trzeba się zarejestrować, przez email albo facebook.
 
 
Dalej mamy ogromny wybór krótkich filmików, na różnych poziomach trudności.
 
 
Wybieramy jeden, który nam się spodoba.

 
No i oglądamy! (Watch the video)  Można kliknąć na któreś słówko, którego znaczenia nie znamy, a oni powiedzą nam co ono znaczy.
 
Po obejrzeniu, (Learn the words) będziemy musieli wstawić słowo do tekstu z filmu.
 
No a potem, najlepsze! (Speak the lines) Jak można nauczyć się mówić po angielsku...nie mówiąc? Dlatego tutaj możemy powtarzać zdania z filmu, a oni nas ocenią i pokarzą co mówimy źle. 
 
Mi osobiście bardzo podoba się taka forma nauki, wszystko jest po angielsku więc zawsze coś w głowie zostanie. Teraz się dowiedziałam, że istnieje strona internetowa, która działa zapewne tak samo jak ta aplikacja (nie wiem, jeszcze nie zdążyłam sprawdzić)
 
Bo najlepszym sposobem na naukę angielskiego, jest oglądanie filmów w oryginale no i nic innego jak mówienie po angielsku.  Nie przejmować się, że mówimy niepoprawnie gramatycznie, chodzi o to, aby MÓWIĆ, MÓWIĆ I JESZCZE RAZ MÓWIĆ. To dotyczy prawie każdego języka obcego.
 
A czy Wam pasuje taka forma nauki? Kto nie lubi oglądać filmów, co? :D
 
Do pisania
Kasia
 
P.S: Nie wiem czy to dobry pomysł, ale jestem na facebooku. Zobaczymy czy się sprawdzi! ;)
 
 
*Post nie jest sponsorowany!

Komentarze

  1. Nie znałam tej aplikacji, ale wydaje się być całkiem fajna.
    Życzę miło spędzonych ferii!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, Ty żyjesz! ;p A już myślałam że sesja Cię pokonała, i miałam jechać do Ciebie ratować Cię ;p Cieszę się że jesteś :) Ominął Cię rok bloga u mnie ;p Nie miałam z kim świętować ;)

    Ja szukam właśnie czegoś takiego tylko w języku szwedzkim. Chcę nauczyć się mówić w tym języku, jak najszybciej :)
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory nie znałam tej aplikacji, ale na pewno ją sprawdzę :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej aplikacji ale może to być świetny pomysł *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta aplikacja jest świetna - polecam wszystkim :)))
    Ja mam ferie dopiero za 2 tygodnie więc próbuję jakoś przebrnąć ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się bardzo ciekawa, muszę wypróbować ;)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!<3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna aplikacja! osobiście do szybkich sposobów nauczenia się operowania angielskim mogę podać własny przykład, nigdy zbytnio nie lubiłam mówić publicznie po angielsku do czasu gdy nie trafiłam do teatru gdzie mamy wolontariuszy z różnych krajów europejskich ( czyli angielski mile widziany )
    pozdrawiam,
    http://mlodytezczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne aplikacja :) z chęcią bym z niej skorzystała gdybym miała miejsce na telefonie haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aplikacja wydaję się na prawdę fajna :D Ja natomiast mam ściągnięte na telefon radio angielskie i poprzez słuchanie szybko się uczę :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam tej aplikacji ;p

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1