Berlin

Cześć Wam!

W czwartek w nocy wróciłam z Berlina i teraz mogę się podzielić z Wami zdjęciami.
Wycieczka niestety była bardzo krótka, bo trwała tylko 2 dni. Krótko ale intensywnie.

Wyjechaliśmy w środę rano i w ciągu 1,5 godziny byliśmy na miejscu. Zostawiliśmy auto na parkingu pod apartamentem który zabookowaliśmy na 1 noc. I poszliśmy zwiedzać.
  

Kupiliśmy całodniowe bilety na U-bahny i S-bahny, więc mogliśmy jeździć ile wlezie! Taka ciekawostka: kupowaliśmy je w biletomacie i znaleźliśmy język polski!


Fontanna przy Alexanderplatz. Dość ciekawa. A w ogóle Alexanderplatz był naszym takim punktem wyjścia, zawsze tam jechaliśmy i wracaliśmy.



Aqua Dom, umieszczony w hotelu Radisson. Nie wiem czy dobrze widzicie na zdjęciu, ale to jest akwarium. Naprawdę wielkie. Można było wjechać na górę i postukać rybkom w szybkę, ale były za drogie bilety.


A to Checkpoint Charlie. Tak po krótce, chodzi o to, że kiedy Berlin był podzielony na wschodni i zachodni, ta budka to była granica i tu akurat urzędowali Amerykanie.


Fragment muru Berlińskiego. No, jeszcze ja, obok.


Ktoś zdecydował że poleci sobie balonem. To zdjęcie naprawdę mi się podoba, wygląda troszkę jak zaćmienie, albo coś :)




No dobra, jednak to zdjęcie jest moim ulubionym. Uważam że mi wyszło, chociaż odkryłam to przypadkowo :D A z tyłu widać Reichstag.


Wjeżdżamy na Fernsehturm, czyli na tą kopułę:




Widok był nieziemski.


Muzeum Pergamońskie. Warto wybrać się na tak zwaną Wyspę Muzeów.





A tu jakaś katedra, w dzielnicy Kudam. Trochę nadwyrężona po bombardowaniu Berlina w czasie II wojny światowej. Nie wiem czy będą ją odnawiać, ale zegar ma niesamowity.

Zdjęć oczywiście wybrałam tylko kilka, nie chcę przecież Was tu zanudzić i uśpić. Ogólnie i w detalach oceniam pozytywnie taki wyjazd.

A już za tydzień jadę do Warszawy na Bieg Powstania Warszawskiego! AAAA nie mogę się już doczekać!
Okej, muszę się uspokoić.

Bardzo serdecznie zapraszam Was na mój kanał na YouTube gdzie jutro powinien pojawić się vlog właśnie z tej wycieczki.

Jak Wam mijają wakacje? Mam nadzieję że miło!
Do pisania,
Kasia


*zdjęcia zrobione przeze mnie

Komentarze

  1. Super że udała Ci się wycieczka, zdjęcia są jak najbardziej super, zwłaszcza to w okularach ;) Ja na swój wyjazd jeszcze będę musiała poczekać...
    pozdrawiam Randaksela

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialne jest to zdjęcie w odbiciu okularów :oo mega! :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w Berlinie, chciałabym pojechać ;)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny Berlin:) fajne zdjecia. POzdrawiam i zapraszam do mnie twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju zazdro! *-^

    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Mi wakacje mijają bardzo fajnie. W następnym tygodniu jadę do Warszawy :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjazd na pewno był udany, to widać. Super fotki, zazdroszczę takiego wyjazdu. Obserwujemy?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, nigdy nie byłam w Berlinie i ogólnie w Niemczech, ale bardzo bym chciała :>

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  10. wow zazdroszczę, nigdy nie miałam okazji być w tym pięknym mieście :)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ♥
    nie miałam okazji być w Berlinie,ale gdybym miała nie wachałabym się ani chwili *.*


    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Fajnie że chociaż na 2 dni to już coś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?