Tym kosmetykom ufam

Hej hej hej! (Już zaraz to będzie "ho ho ho!")

Nie do wiary, że już mamy 4 grudnia! Ale mi ten czas leci, Wam też? ;)
Dzisiaj mam ochotę pokazać Wam moje kosmetyki, których używam już od jakiegoś czasu, które są sprawdzone. Jak mówi tytuł, po prostu im ufam. Miłego czytania!

1. Na pierwszy ogień idzie pomadka.
Jeszcze z rok temu nie namówilibyście mnie na zakup pomadki. Nie lubiłam ich, bo się "zjadały" i potem nic nie zostawało z pierwotnego koloru, no i czego by nie dotknąć przypadkiem ustami-już brudne.


Ale kiedyś stwierdziłam, że kupię taką droższą, może będzie jakaś w miarę. No i kupiłam. Jest na prawdę fajna! Nie zjada się prawie wcale,( a nawet jeśli, to zawsze troszkę pozostanie resztka koloru na ustach) i bezpośrednio po nałożeniu prawie od razu "zasycha" tak, że robi się matowa.

 
Używam szminki z firmy Revlon, jest to kolor bardziej malinowy niż czerwony. Bardzo mi się podoba i jestem na prawdę zadowolona.


 

2. Skoro już jesteśmy przy temacie ust...



Uwielbiam, uwielbiam Szczyptę magii! Mam wrażenie, że używam jej od zawsze i miałam chyba wszystkie dostępne "smaki". Jest idealna do suchych, spękanych ust, doskonale natłuszcza. I nie tylko do ust, można użyć gdzie chcesz na swojej skórze, tam gdzie sucho :)




3. ZIAJA. Tej firmie, można powiedzieć, ufam bezgranicznie. Absolutnie uwielbiam kremy do rąk, nie są takie tłuste a nawilżają idealnie. Aha, i wchłaniają się naprawdę szybko, co dla mnie jest dużym atutem (nienawidzę tłustych rąk, są takie...śliskie :( )

 
 
 

 



Nie tylko kremy do rąk lub ciała przypadły mi do gustu. Bardzo lubię też krem na nasze znienawidzone wypryski. Jest to krem na noc i przez tę noc może dużo się zmienić ;)
 

 
 


4. Ten kosmetyk odkryłam całkiem niedawno, a jest to dezodorant.



Jest na prawdę dobry. Nie chcecie przykrego zapachu spod pach? Idealny wybór! (haha brzmi jak reklama :) ale zapewniam, nie jest)



 Kosztuje trochę więcej niż zwykły dezodorant i kupimy go jedynie w aptekach-ale mimo wszystko na prawdę działa. A o taki efekt chyba chodzi, co nie? ;) 

Mieliście okazję wypróbować któreś z powyższych? Gorrrrąco polecam! :D

Na dzisiaj tyle, do pisania! :)

Katka

*wszystkie zdjęcia zrobione przeze mnie
**nikt mi nie zapłacił za promowanie
 

Komentarze

  1. Będę miała co testować dzięki Tobie :D
    http://blmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kosmetyki z firmy Ziaja. Są bardzo dobre a zwłaszcza kremy do rąk które są moim zdaniem przydatne do moich suchych i popękanych rąk.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna szminka :)
    Kosmetyki z Ziaji są bardzo fajne.
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty, muszę wypróbować ;)

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujące kosmetyki :3 nie mam żadnego z nich ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. odcień szminki przepiękny :)

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą pomadkę, błyszczyk czy jak to można nazwać z Oriflame nie ruszam się bez niej z domu ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień tej szminki! :)
    Zapraszam do siebie foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień pomadki:) moje ul. masło do ciała;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?