Krótko i na temat

Witam wszystkich!
Dzisiaj bardzo krótki post o ważnych dla mnie sprawach.

Na początku chcę Ci [TAK, właśnie TOBIE, nie oglądaj się za siebie ;) ] bardzo podziękować za to, że chce Ci się czytać co mam do przekazania. Ostatnio przekroczyłam 500 wyświetleń w tak krótkim czasie. Bo właśnie mija zaledwie miesiąc odkąd tutaj jestem z Wami. Więc...może się mylę, to mnie poprawcie, ale wydaje mi się że to całkiem niezły wynik jak tak dale pójdzie.
Dlatego naprawdę bardzo dziękuję wszystkim którzy poświęcili troszkę swojego cennego czasu na to, aby przeczytać co mam do powiedzenia! Każdemu z osobna! :D

Kolejną rzeczą, która chciałabym zaznaczyć jest fakt, że ostatnio nie mam niestety zbyt dużo czasu na pisanie postów ze względu na studia. Wiem, wymówka stara jak świat, ale oj tam oj tam.
Co nie znaczy, że nie będę pisać, absolutnie, BrońCiePanieBoże! Postaram się publikować częściej niż raz na tydzień, ale nie wiem co z tego wyjdzie, jeśli będę miała prace takie jak wczoraj-siedziałam do nocy prawie nad 5-cio kartkowym zadaniem z BHP o ocenie ryzyka zawodowego...no właśnie :/

Ale nie bój żaby, mam już coś w zanadrzu i następny post pojawi się w piątek lub sobotę. Także zapraszam chętnych do poczytania i już żegnam się z Tobą, dziękując jeszcze raz że przeczytałeś ten post, dobranoc!

wdzięczna
Katka

Komentarze

  1. 500 wyświetleń w ciągu miesiąca to naprawdę dużo ! Gratulacje !!

    dalia-dalienna.blogspot.com /czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze Ci idzie prowadzenie bloga 500 wyświetleń w miesiąc to bardzo dobry wynik. Gratuluję oby tak dalej ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czkeam na kolejny post :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejny post:)
    http://loonia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ci idzie :)

    Pozdrawiam :*
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog
    co powiesz na obserwacje
    http://dominiquee-blog.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?