Liebster Blog Award!

Witam wszystkich!

Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Blog Award dzięki BlueMuffin (dziękuje jeszcze raz! :D)
Oto zasady:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A to pytania, bez zbędnego przedłużania:

1.Twoim zdaniem co jest największą zaletą blogowania?
Chyba to, że pisze to co myślę chcąc się tym podzielić z innymi. I o dziwo, ktoś czyta to co mam do powiedzenia napisania! Nawiązujemy kontakty z nieznajomymi, którzy z czasem stają się naszymi przyjaciółmi ;)
 2.Czy Twoim bliscy wiedzą o tym że prowadzisz bloga?

Nie, nikomu jeszcze nie powiedziałam, ale jak sami się zorientują albo wyjdzie w rozmowie, to nie mam nic przeciwko żeby nie wiedzieli.
 3.Ulubiony kolor na zimę?

Czerwony, bordowy, to mój kolor na zimę!
4.Gdybyś mogła co byś zmieniła na blogspocie?

Na blogspocie jestem jeszcze żółtodziobem, więc na razie nie mam zastrzeżeń, może wyjdzie coś z czasem.
 5.Twoje największe marzenie?

W tej chwili? Żeby spadł śnieg na Wigilię!
 6. Gdy byłaś dzieckiem kim chciałaś byś w przyszłości?

O matko, uwierzycie, że nie pamiętam? Ale pewnie księżniczką czy coś w tym rodzaju.
 7.Czy uważasz że daleko zaszłaś?

Jeśli chodzi o blogowanie, to tak, myślę że jak na nie całe 2 miesiące blogowania to naprawdę dobrze mi idzie ;) sama nie myślałam że tak będzie, nie spodziewałam się tego.
8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

To jest bardzo dobre pytanie. Eee...może tak:
Wczesna podstawówka; poszłam z tatą, który miał wyjątkowo dobry humor, do McDonalda, co też nie zdarzało się za często. Akurat wtedy kiedy piłam Colę, tata zaczął mnie rozśmieszać tak, że...ostatecznie Cola wyleciała mi nosem...
 9.Czy uważasz że taka miłość którą pokazują w filmach ma szanse w rzeczywistości?

Może jestem głupia, ale tak, wierzę. Mam przykład takiej miłości u dziadków.
 10. Gdybyś mogła na 48 godzin pojechać do jednego miejsca na świecie, gdzie by to było?

Wybieram...Paryż! Może już wiecie że uwielbiam francuski i pilnie się go uczę, dlatego chciałabym poczuć ten klimat.
 11. Jaki jest największy urok zimowych wieczorów?

Chyba nie będę oryginalna jeśli napiszę że ubieramy się w cieplutkie rzeczy i pijemy gorącą herbatkę przy telewizji, prawda? ;)

A teraz czas na nominacje! A więc ja nominuję:
1. I'm dreamer
2. Inna Inaczej ♥
3. Little blog. Big ideas.
4. LoveeMyyDreeam
5. Muffinka
6. mybeautifuleveryday.blogspot.com
7. Only dreams
8. Ordinary Love ♡
9. Victoria's...
10. Moda i dekoracje
11. A little me

Odpowiedzcie proszę na moje pytania:
1. Co robiłaś godzinę temu?
2. Jaka jest twoje ulubiona potrawa na Wigilijnym stole?  
3. Wolisz herbatę czy kawę?
4. Jaki jest twój ulubiony film świąteczny?
5. Jaka jest twoja ulubiona kolęda?
6. Czy lubisz czytać książki?
7. Jeśli tak-jakiego rodzaju? jeśli nie-co wolisz zamiast tego?
8. Dokończ: jingle bells, jingle bells Jingle all the way, oh...
9. Za kogo przebierzesz się na Halloween za rok?
10. Wyraź swoją radość z powodu wolnych dni od szkoły 
11. Co sprawia że Święta Bożego Narodzenia są inne od reszty świąt?

Powodzenia w odpowiadaniu!
Proszę też o linka do Waszych odpowiedzi, do pisania! ;)

Katka




Komentarze

  1. Na pewno pojawi się on na moim blogu, bo jest dość fajny.

    Pozdrawiam :*
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za nominacje :*

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1