Święta, święta i po świętach!

Cześć Wam!

Jak spędziliście Święta? Mam nadzieję że były spokojne i radosne, jak Wam życzyłam ;)
W tym roku u mnie było wyjątkowo dużo osób- aż 12, jak 12 apostołów :) -na Wigilii, a spod choinki po prostu się wylewało, sama nie wiem jak to się stało.

Dzisiaj przychodzę głównie ze zdjęciami ze Świąt, miłego oglądania! ;)



mój bałwanek piernikowy ładniejszy, zgadzacie się? ;) 


 
ptaszkom też zimno



prezenty nawet NA choince

nasz reniferek uwielbia śpiewać kolędy

 
Czy chcielibyście post "co dostałam pod choinkę"? Jeśli tak, napiszcie, proszę, w komentarzu. Jeśli nie...to też napiszcie :D Nie jestem pewna czy gustujecie w tych tematach. Do pisania!

Katka

*wszystkie zdjęcia zrobione przeze mnie

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?