Co teraz czytam? Update "książek do przeczytania"

Tak dużo do czytania, tak mało czasu...

Postanowiłam uaktualnić nieco moją listę "książek do przeczytania". Kilka książek wyszło w praniu, które przeczytałam a które nawet na liście się nie znajdywały. Dlatego tak ciężko mi idzie ta lista XD jeszcze 1000 książek po drodze!

Ale kiedyś w końcu przeczytam wszystko, obiecuję!
  1. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes
  2. Wielki Gatsby F. Scott Fitzgerald
  3. The Perks of being wallflower Stephen Chbosky
  4. Zielona mila Stephen King
  5. Złodziejka książek Marcus Zusak
  6. Ostatnia piosenka Nicholas Sparks
  7. Lista Schindlera Thomas Keneally
  8. Poradnik pozytywnego myślenia Matthen Quick
  9. Ojciec chrzestny  Maria Puzo
  10. Piękna bestia Daniel Patrick Brawn
  11. Galop 44 Monika Kowaleczko-Szumowska
  12. Dr Jekyll i Mr Hyde Robert Louis Stevenson
  13. Oskar i pani Róża Éric-Emmanuel Schmitt
  14. The Lying Games Sara Shepard
  15. Pretty Little Liars Sara Shepard
  16. Generation Next Oli Wite
  17. Anatomia kłamstwa P. Houston, M. Floyd, S. Carnicero, D. Tennant  
  18. Harry Potter i Przeklęte Dziecko J.K. Rowling, J. Tiffany, J. Thorne
Teraz jestem ambitna... no i czytam po angielsku. Czytam właśnie "Generation Next". Myślę że pojawi się jakaś recenzja, bo książka wydaje się być naprawdę fajna. Jestem w połowie powieści i, po pierwsze, całkiem nieźle mi idzie jak na pierwszą książkę po angielsku, po drugie, zaciekawiła mnie a to już coś.

Bardzo dużo mogę się nauczyć czytając po angielsku (dopiero teraz to widzę), mnóstwo idomów, angielskich słówek, slangu, którego w szkole nie uczą.

A co takiego Wy teraz czytacie?

Miłego tygodnia!
Kasia

Komentarze

  1. Poczepiam się tego po angielsku. Jak mnie pamięć nie myli "Wyznania Gejszy" chyba nadal czekają w kolejce na dokończenie xD
    O wszystkich książkach słyszałam a czytałam tylko 2 ;p Ale Harry zaraz do mnie przyjdzie więc przeczytam. A "Ostatnia Piosenka" czeka w kolejce. Teraz męczę dalej "Uciekinierkę z San Benito." Zaledwie 800 stron.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka książek z twojej listy przeczytałam i naprawdę mi się spodobały :D Aktualnie czytam "Gwiazd Naszych Wina", ale kiedy je skończę od razu zabieram się za kolejną książkę Greena, a mianowicie "W śnieżną noc" :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam kilka książek i nie mogę się za nie zabrać. Czytam też "Zanim się pojawiłeś". przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Złodziejka książek i Oskar i pani Róza to po prostu must read!!!
    Za to Charliego ci odpuszczam bo mnie się nie podobał XDD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielki Gatsby <3

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?