Ostatnia piosenka


To jest książka która...dla mnie to jest książka przede wszystkim o...o tym, jak bardzo los może stać się przewrotny. Człowiek czegoś żałuje...ale niech sobie wybaczy, przede wszystkim sobie. Bo i tak już nic się nie zmieni.

"Opowieść o rodzinie, pierwszych miłościach i drugich szansach.
O rozstaniach i powrotach."

To jest zupełnie co innego jak film. Owszem, film jest wzruszający i piękny, ale...ale nie pokazuje wszystkiego. Film nie pokazuje charakteru bohaterów. Szkoda. To oczywiste i zrozumiałe, że w filmie nie da się ukazać wszystkiego co ważne, bo trwał by chyba kilka godzin. A nie o to chodzi. Film oglądałam kilka lat temu, książkę przeczytałam teraz; i znów obejrzałam film. Jak książka jest zupełnie inna...tego nie da się opisać. Po prostu nie da.

                                             

Nie jestem typem człowieka, który szybko się wzrusza czytając książki (tym bardziej oglądając filmy). Nie chcę zdradzać zakończenia tym, którzy nie znają tej historii, jednak muszę o czymś wspomnieć. Kiedy czytałam zakończenie, nie mogłam już wytrzymać. Łzy mi popłynęły jak...jak miesiąc temu. Nie, nie wzruszył mnie aż tak koniec tej historii, bo wiedziałam co się stanie. Tu raczej przypomniało mi się to, co stało się miesiąc temu. Bo miesiąc temu stałam na cmentarzu, pod ciemnym namiotem, a tuż przede mną widniała trumna z ciałem dziadka, która za chwilę miała być opuszczona do głębokiego grobu. To wszystko w mig do mnie wróciło. I niedowierzanie, że minął już miesiąc. Cały miesiąc.


To była kolejna książka z mojej listy, kolejna, która mnie zachwyciła. Sięgnijcie po nią sami, a uwierzycie mi na słowo.

Kasia

Okładka książki

Komentarze

  1. Teraz moja kolej ;p Ja mam tą książkę na liście do przeczytania xD
    Film oglądałam, a nawet nie wiedziałam że jest książka. Ale mam nadzieję że szybko ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli lubisz czytać polecam "Kwiaty na poddaszu" Virginii Cleo Andrews oraz "Serce ze szkła" Kathrin Lange! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba trzeba przeczytać,uwielbiam takie historie :)
    moze wspolna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film, ale koniecznie będę musiała przeczytać tą książkę ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ten film <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z powodu twojego dziadka :( Co do książki to dni temu chciałam ją wypożyczyć ale niestety ktoś mnie ubiegł. Film oglądałam i był fajny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana czy to książka dla mnie. Nie bardzo odpowiada mi styl Sparksa, ale i tak ją pewnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?