Książki do przeczytania

Dzisiejszy post będzie nieco luźniejszy. Właśnie jestem na wakacjach, nie ma mnie w Polsce, dlatego wcześniej sobie zaplanowałam :)

Mam całą listę książek, które chcę przeczytać, a na które czasu nie miałam w ciągu roku szkolnego. Pewna sympatyczna osoba (http://swiatrico.blogspot.com/) jest ciekawa tej listy i zasugerowała taki temat postu. Dzięki, Rico :D

  1. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes
  2. Wielki Gatsby F. Scott Fitzgerald
  3. The Perks of being wallflower Stephen Chbosky
  4. Zielona mila Stephen King
  5. Złodziejka książek Marcus Zusak
  6. Ostatnia piosenka Nicholas Sparks
  7. Lista Schindlera Thomas Keneally
  8. Pamiętnik pozytywnego myślenia Matthen Quick
  9. Ojciec chrzestny  Maria Puzo
  10. Piękna bestia Daniel Patrick Brawn
  11. Galop 44 Monika Kowaleczko-Szumowska
  12. Dr Jekyll i Mr Hyde Robert Louis Stevenson
  13. Oskar i pani Róża Éric-Emmanuel Schmitt
  14. The Lying Games Sara Shepard
  15. Pretty Little Liars Sara Shepard
  16. Generation Next Oli Wite
  17. Anatomia kłamstwa P. Houston, M. Floyd, S. Carnicero, D. Tennant  
Jak na dzień dzisiejszy, tak się prezentuje ta lista. Są tu różne gatunki; i melodramaty, i historyczne, i dramat, i fikcja; wykreślone oznaczają książki przeczytane, a nawet zrecenzowane ;)

Myślę że lista raczej będzie się jeszcze wzbogacać co chwilę o nowe książki.

Czytaliście może którąś książkę i specjalnie polecacie? A może nie ma na mojej liście książki, która szczególnie Was urzekła i możecie mi polecić? Śmiało, bardzo chętnie będę dopisywać do listy!

Mam nadzieję że początek wakacji macie udany, do pisania!
Kasia

Komentarze

  1. "Zieloną mile" czytałam tak samo jak "Oskar i Pani Róża". Hmyy... Co ja bym Ci mogła polecić? "Herbata Szczęścia" Agnieszki Grzelak jest fajna ;) Jak przeczytasz te książki to Ci będę polecać, bo nie chce Cię zasypać całą listą ;p
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę na Twojej liście kilka książek, które przeczytałam. Ale wybrałaś ciekawe powieści, no a najważniejsze że różnorodne.
    Pozdrawiam i miłego czytania
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno którąś książkę przeczytam w te wakacje :) wydają się ciekawe!
    MÓJ BLOG - KLIK zapraszam do obserwowania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie z Twojej listy przeczytałam tylko "Oskara i panią Różę", za to jest tu kilka pozycji, które bardzo chętnie bym przeczytała, zwłaszcza "Zanim się pojawiłeś" i "Złodziejkę książek"

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam gorąco całą serię książek Virginii Cleo Andrews. Zacznij najlepiej od "Kwiatów na poddaszu" tej autorki. Wciągnie Cię nie do zaprzestania, gwarantuję, że przeczytasz następne części. Jeżeli nie jesteś fanką książek podzielonych na części polecam również powieść Kathrin Lange, pt. "Serce ze szkła". Fantastycznie się czyta! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa lista bo na dodatek ie koajrze tytulow hehe tylko niektore. zycze powodzenia! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Co mi dało blogowanie?