Ekscytująca wycieczka do ulubionego miasta!

Hej hej hej!
Jak sobie spędzacie weekend? Sobota już się kończy, ale hej, jest jeszcze niedziela! Macie jakieś plany na jutro?

A bo ja mam. I to nie takie małe. Albowiem, wyjeżdżam, wyjeżdżam na tydzień, do mojego ukochanego (pomijając rodzinny Szczecin, oczywiście) miasta! Zgadliście może gdzie?



O taaaaaaaak, jadę do Warszawy. Szczerze, nie sądziłam że tak szybko będę miała okazję tam pojechać w tym roku. Myślałam że najwcześniej w wakacje, czy coś...ale nie! I bardzo dobrze!

Czy już wspomniałam że uwielbiam Warszawę? :D

W planie mamy baaardzo dużo, między innymi będzie kulturalnie, bo idziemy do teatru Kana. Jeszcze mnie tam nie było, ale w końcu będę!

Jeśli chcecie, możecie śledzić moją wycieczkę na Snapchacie : moim_zdaniem. Nie krępujcie się! Mam zamiar chwalić się gdzie właśnie jestem i co robię :D

Także jutro wyjeżdżam o 8:00 rano. Jejku, jak już nie mogę się doczekać!
A tym czasem idę się jeszcze dopakować, no i do za tydzień (dla snapchatowiczów, do jutra lub do poniedziałku!)



Miłego tygodnia!

Kasia

Komentarze

  1. Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy, ja byłam tylko raz na 3 dni :/ Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Warszawie w wakacje :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i inspirujący blog :) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Powodzenia i buziaki! :*

    http://nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Warszawę :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc miłej wycieczki! Ja osobiście uwielbiam Warszawę, ale tylko latem :D

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo tak Ci zazdroszczę! Też mam w planach jechać do Warszawy
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?