Urodzinowa dziewczynka

Hejka!

Dzisiaj mamy 11 listopada, a to oznacza Narodowy Dzień Niepodległości.  



Ja jednak co roku tego dnia obchodzę podwójne święto: Dzień Niepodległości i moje urodziny!



Podobno miałam urodzić się w dniu urodzin mojej mamy, ale zbuntowałam się i urodziłam się 2 tygodnie później. I bardzo dobrze, dobra decyzja! :D Cieszę się że mam urodziny w TAKIM dniu. 


Mama upiekła ciasto, brat ozdobił, taka rodzinka!

Niestety muszę się teraz zmagać z chorobą. Niby zwykła grypa (mam nadzieję), ale strasznie mnie męczy. Dzisiaj na przykład obudziłam się o 5:30 i zasnąć już z powrotem nie szło :(

Ale mimo to, poszłam na grochówkę, którą rozdawali na Wałach Chrobrego. Był do obejrzenia sprzęt wojskowy, rozdawali flagi. Obiadek za darmo :D Poszłam, ale z gorączką. Wczoraj wieczorem byłam z przyjaciółmi uczcić dzisiejsze święto no i niestety też poszłam z gorączką.

Ale nie mogłam sobie odpuścić tego dnia, wzięłam ibuprom i jakoś się żyje!


A czy Wy wywieszacie flagi na Dzień Niepodległości?

Do pisania!
Kasia 

Komentarze

  1. taaak, flaga wisi od samego rana :D fajnie mieć urodziny w tak wyjątkowy dzień! Wszystkiego Najlepszego :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat ;) Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione ale jednak...dużo zdrówka i radości :*
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :)Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoznione wszystkiego najlepszego :)/K

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkrótce następny DZIEŃ FLAGI !
    Ekspozycja naszych barw narodowych to świadectwo naszego istnienia - to świadectwo długiej, krwawej i nieustającej walki o własny kraj, o własny język, o wolność i swobodę, o tożsamość i aspiracje na przyszłość. Szczególnej wagi nabiera eksponowanie barw biało - czerwonych i dbałość o symbole narodowe w okresie zagrożenia utratą suwerenności. BIAŁO - CZERWONE barwy łączą nas ponad podziałami - łącząc - dają siłę.Flagi powinny być czyste,uprasowane i nie oplątane.Polecam DOBRĄ FLAGĘ,która powiewa na http://www.dobraflaga.com.pl i NIE OPLĄTUJE SIĘ-to prawdziwy symbol nowej,silnej,dobrze zorganizowanej Polski,do której dążą Polacy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?