Święta coraz bliżej!

Hej!

Właśnie powinnam uczyć się na wtorkowe kolokwium, ale tak straaaaaasznie mi się nie chce!

Poza tym, dopadło mnie już Świąteczne Podekscytowanie. Pogoda się zmieniła, w zasadzie jak patrzę, to u mnie już jest zima.

<patrzy za okno> Wiecie co? Pada śnieg! I to nie taki tam byle jaki z deszczem. Prawdziwy śnieg!
Właśnie sąsiad znad przeciwka wyszedł na balkon na papierosa. Bez kurtki, to się nazywa uzależnienie.

Jakiś tydzień temu byłam w kinie na "Listy do M 2". Uśmiałam się, naprawdę, polecam! Bardzo lubię pierwszy film, ale mam wrażenie że ten był zabawniejszy. Kiedy wróciłam do domu, rzuciłam torbę na podłogę i krzyknęłam: "Wesołych Świąt!". Mama dziwnie na mnie spojrzała. (to był 17 listopada)
To chyba był właśnie ten dzień, w którym właśnie to mnie dopadło.

Tydzień temu w sobotę wybrałam się do Niemiec na zakupy, głównie szukałam ozdób świątecznych. My mamy bliziutko do granicy, centrum handlowe do którego jeździmy jest 40 minut drogi.
Ozdoba świąteczna w Niemczech

W każdym razie, nie zgadniecie w życiu co kupiłam.....krótkie spodenki! A konkretniej ogrodniczki, które założę co najmniej za...7 miesięcy. Ale no co, były jedyne, mój rozmiar i ogromna zniżka! A szukałam latem idealnych, znalazłam je teraz :D

No dobra, kupiłam też świeczuszkę. No i słodycze :D

Teraz właśnie słucham Świątecznych piosenek, jeśli chcecie już poczuć świątecznego ducha, odsyłam TUTAJ

Kto oglądał wczoraj rodzinkę Griswoldów "Święta w krzywym zwierciadle"? Ja!


A Was kiedy dopada Świąteczne podekscytowanie, Świąteczna gorączka?

Kasia

Komentarze

  1. Mnie opuszcza dopiero urodzinowa gorączka xD A za niedługo mam imieniny więc trochę minie zanim będzie świąteczna gorączka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już od miesiąca czuje klimat świąt^^
    piękne zdjęcia!

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ale świetnie piszesz :D zostaję na dłużej :D.

    Też powoli wczuwam się w atmosferę świąteczną :) haha ja przedwczoraj oglądałam ten kawałek jak świąteczne lampki na dom nie wypaliły xD oglądałam też Kuchenne Rewolucje, Dziś 13, jutro 30 i coś tam jeszcze xD
    Jeszcze nie słucham muzyki zimowej, ale wkrótce pewnie zacznę ;)
    Nie widziałam Listów do M, ale muszę kiedyś w końcu obejrzeć!
    A ja chcę już wigilię... buuu :(
    I przerwę świąteczną, mam dosyć szkoły :-(
    Pozdrawiam ciepluchno!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś chyba pierwszą osobą od której usłyszałam, że poleca drugą część listów do M :)


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja własnie nie moge się doczekać kiedy pojdę na "Listy do M" tyle pozytywnych opinii jest na temat tego filmu !
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :) może wspólna obserwacja?

    Zapraszam!
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1