Zmieniacz czasu #2


 Cześć Wam!
I znów się kończy ten weekend. Weekendy są za krótkie. Tak stwierdzam. 
Jak się macie? Napiszcie w komentarzach na dole! To już będzie trzeci tydzień szkoły, masakra jak ten czas leci.

Przechodząc już do dzisiejszego tematu, przygotowałam kilka zdjęć.


Chciałam pokazać Wam kilka rzeczy, takich staroci. Cieszę się że mam je w domu. I nie są to przedmioty stylizowane na stare, ale autentyczne. Z poprzedniego wieku.

O aparacie, którego zdjęcie jest wyżej, jest osobny post, TUTAJ


Tę walizkę wyciągnęłam z piwnicy babci. Jakoś rok temu. Tylko się tam kurzyła, a mnie się spodobała i ją zaadoptowałam. Dziadkowie mają jeszcze ze 2 podobne i już mój wujek sobie jedną zaklepał. Chyba mam to po wujku właśnie, też lubi takie starocie z duszą. 


To jest stara maszyna do szycia. Nie wiem w zasadzie skąd się u nas znalazła, chyba mamy od jakieś cioci, tak mi się zdaje. 



Zdaje mi się że to radio jest z lat 80-tych. I nie mam pojęcia skąd jest...


A to stare żelazko. Kiedyś władało się węgiel do środka i tak się prasowało ubrania.


Wiem że się powtarzam, ale uwielbiam takie rzeczy. Posiadacie może w domu takie skarby? Podzielcie się! ;)

Do pisania,
Kasia

SNAPCHAT: moim_zdaniem


Komentarze

  1. Moja babcia też ma podobną maszynę :D
    A u mnie praca i dom ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. i moja tez ma podobna:) ja dopiero szkołe w pazdzierniku zaczynam, ehh...niestety:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację czas leci zdecydowanie za szybko! Ogólnie nie jest źle, ale no każdy przecież woli wakacje. Mój wujo ma taki sam aparat :D
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne takie starocie
    klikniesz u mnie w napisy KLIK w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie starocie, tak, jak mówisz, mają duszę! U mnie niestety nic takiego nie ma, wszystko gdzieś poznikało przy przeprowadzkach. A szkoda, bo chciałabym mieć kilka takich retrogadżetów w różnych zakątkach domu! Czas szybko leci, ja również nie wierzę, że już w zasadzie końcówka września! :) Pozdrawiam i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie przedmioty!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie vintage rzeczy są najlepsze!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?