Jak spędziłam niedzielę i kolejny wyjazd!

Heeej!

Miałam nie narzekać, ale prawda jest taka że pogoda jest nie wiadomo jaka. Wczoraj przez większość dnia lało i mnie zmokło, ale potem wyszło piękne słońce. Dzisiaj nie padało, ale było zimno, gdyby nie słońce które nieco ogrzewało, założyłabym kurtkę zimową.

Polakowi nie dogodzisz...
Wczoraj właśnie odwiedziłam dziadka na wsi. Pojechała razem z nami Asia i między deszczami "pozwiedzałyśmy". Niestety i tak nas zlało trochę, ale pelerynki przeciwdeszczowe były :D

U dziadka tereny są naprawdę piękne, zdjęć mamy chyba z tysiąc. Można chodzić i pstrykać!


Trochę też poskakałyśmy, żeby się rozgrzać kiedy zachodziło słońce. Dobrze się bawiłyśmy ;)
Jeziorko należy do dziadka.


A zdjęcie na dole, nie było zamierzone. Po prostu tak skoczyłam dziwnie.
A dzisiaj patrzę na to zdjęcie, patrzę...
i tak sobie pomyślałam, że wyglądam jakby mnie ktoś/coś ciągnął za rękę.


No i skojarzyło mi się troszkę ze sceną z bajki Disneya o Piotrusiu Panu.
Może nie wygląda zbyt realistycznie, ale mi się podoba, siedziałam nad tym dość długo :D

A Wy co porabialiście w weekend? Dużo już macie zadań domowych i nauki?

Ja wracam na Uczelnie za tydzień, ale jeszcze czeka mnie wcześniej kolejny wyjazd! Można by powiedzieć że jeszcze wakacyjny. Albowiem w tę środę wyjeżdżam z Asią na kilka dni do mojej ukochanej Warszawy, a potem stamtąd do Krakowa. I wracam dopiero we wtorek za tydzień, dzień przed rozpoczęciem roku akademickiego. Juhu, już zaczynam się pakować! ;)

Aha, dlatego też kolejny post najprawdopodobniej ukaże się za tydzień we wtorek.
Trzymajcie się dzielnie i do pisania!
Kasia


Komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, szczególnie to ostatnie :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To skoro jedziesz do Krakowa to mam nadzieję że mnie odwiedzisz ;p Będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Bardzo fajne jest ostatnie zdjęcie !
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Polakowi nie dogodzisz XD
    Bardzo ładne zdjęcia. Szczególnie 2 ostatnie :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. ale widoki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1