"Lustereczko, lustereczko, powiedz przecie..."

Hej ho! Hej ho, do szkoły by się... o przepraszam, już weekendzik!

Jak sobie radzicie z myślą że właśnie minął pierwszy tydzień szkoły? Niesamowite, jak ten czas pędzi... dopiero co zastanawiałam się co będę robić w wakacje.


Mi został jeszcze nie cały miesiąc wakacji, ale to też minie w mgnieniu oka!
I wiecie co? Ja już chcę atmosferę Świąteczną! :D

Na dzisiaj mam zdjęcia z kolejnej sesji zdjęciowej, na którą wybrałyśmy się trochę spontanicznie. W ciągu jednego dnia ogarnęłyśmy i ciuchy, i rekwizyty.

Mimo wszystko uważam że się udało :) Zdjęć jest tyle, że nie sposób się ograniczyć z ich pokazaniem :D

Tytułu chyba zdradzać nie trzeba, prawda? ;) Wszystko mówi za siebie..

Lustereczko, lustereczko
powiedz przecie,
kto jest najpiękniejszy w świecie?



Dzień dobry, jabłuszko?




No? I jak?! Jedz to!





Biała jak śnieg, usta czerwone jak krew, włosy czarne jak heban


Asia jest wprost genialna w roli złej czarownicy/wierzmy!
Które zdjęcie do Was najbardziej przemawia? Ja szczerze powiedziawszy sama nie wiem..

Mam naprawdę mnóstwo jeszcze pomysłów na najróżniejsze sesje zdjęciowe i mam nadzieję że wykonamy każdy pojedynczy pomysł! Nawet robię listę, żeby nic nie uciekło z głowy :)

Snapchat: moim_zdaniem

Nie martwcie się powrotem do szkoły, jeszcze chwilka, a będą święta! :D
Pozdrawiam Was wszystkich, każdego z osobna,
Kasia 

Komentarze

  1. Czwarte i przed ostatnie najlepsze !!!! Ta tematyczna sesja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście mamy weekend :D Podobają mi się zdjęcia :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są genialne! Ale takie najbardziej, które do mnie przemawia to te z ptaszkiem ;) Już nie mogę doczekać się kolejnych sesji ;)
    P.S. Mogłaś dzisiaj dodać zdjęcia- w sam raz akurat ;p Dlaczego? Bo dziś jest "Dzień Postaci z Bajek" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, naprawdę? Nie miałam pojęcia o takim dniu! Gdybym tylko wiedziała.. :D

      Usuń
    2. Hahahah też właśnie dowiedziałam się o tym dniu dzisiaj ;p Gdybym wcześniej wiedziała to bym coś zrobiła ;p

      Usuń
  4. Przegenialny pomysł! Jesteś strasznie kreatywna! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cóż za kreatywna sesja! (i zero w tym sarkazmu). Twój post to nie pierwszy lepszy post o szkole, napisałaś o niej krótko i zwięźle, a wszystko dopełnione zdjęciami z sesji jak z prawdziwej bajki. *o* Do tego te zabawne dopiski do zdjęć, które z pewnością nie tylko mi poprawiły humor :)) Z pewnością tu jeszcze zajrzę.

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli na dobry wpadłam pomysł, żeby już sobie odliczać dni do świąt :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zdjęcia! :) Bardzo pomysłowe :)

    Zapraszam do nas :) IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety czas leci nieubłaganie szybko ;/ A zdjęcia są wprost genialne! Zwłaszcza przed ostatnie, jak z jakiegoś filmu ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie fajne i pomysłowe zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?