Wesołego jajka!

Witajcie!

Ach, jak dobrze że już zaraz Święta! Możemy trochę odpocząć od szkoły, studiów, pracy. Ale zdaje się że pogoda pomyliła Święta. To nie na te miało być biało!

Ogólnie mówiąc, przeżywamy jakieś anomalie pogodowe (moja nauczycielka biologii z liceum powiedziałaby że to wszystko przez "globalne ocieplenie"). Wczoraj pogoda była taka: grad, śnieg, deszcz, słońce, grad, śnieg, deszcz, słońce, grad, śnieg, deszcz, słońce...Serio, nie można na jedno się zdecydować? Grad to wręcz padał poziomo, aż mój kot nie wiedział co się dzieje.




Zmieniając temat na przyjemniejszy, wysyłacie kartki na Święta Wielkanocne? Ja w tym roku zaczęłam i już w poniedziałek wrzuciłam do skrzynki aż 13 kartek! Dla mnie to dużo, szczególnie że pomyślałam o tym nie cały miesiąc temu. Jestem z siebie zadowolona, bo głównie chodziło o to, aby nie wysyłać żadnych smsów z życzeniami, ale powrócić do tradycji.



Jutro zacznę robić pisanki na sobotę i już nie mogę się doczekać! Robienie pisanek to dla mnie znak, że Święta już tu są. To tak jak pieczenie pierniczków na Boże Narodzenie.
Na pewno pochwalę się swoimi "dziełami" ;)
A skoro mówimy o pisankach, wczoraj przyjaciółka zaskoczyła mnie i przyniosła mi taką śliczną własnoręcznie robioną


Podziwiam że jej się chciało, naprawdę. Ja nie wytrzymałabym do końca, rzuciłabym w kąt i wyszła z pokoju :D
A czy Wam zdarza się robić DIY? Mnie nie koniecznie...

Wesołych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiejnocy, pełnego stołu i dobrego humoru, wypoczęcia oraz mokrego poniedziałku!
życzy Wam Katka

Do pisania!
SNAPCHAT: moimzdaniem


*zdjęcia zrobione przeze mnie

Komentarze

  1. Jaka piękna pisanka! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwariować można z tą pogodą. Dziś jak pojechałam do pracy to było tak samo: słońce, deszcz, śnieg, słońce, grad, słońce, śnieg itd. Ja muszę jeszcze wysłać spóźnione kartki bo zapomniałam o 2. Piękna pisanka! Ja jedyne DIY jakie robie to malowanie jajek ;p
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, aż wstyd przyznać, ale zapomniałam o istnieniu kartek wielkanocnych! Co do DIY mam taką samą opinię, jak Ty :) Fajna notka, taka inna niż wszystkie :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz zdolna kolezanke! Bardzo ladne te jajko zrobila :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne to jajeczko! Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ile tych karteczek :)
    Super: )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?