Po Świętach i niespodzianka!



Cześć Wam wszystkim!

Jak się czujecie po Świętach? Powiem Wam, że w poniedziałek to ja stękałam po przejedzeniu się. Dosłownie, brzuch mnie bolał i nie miałam na nic siły. Ale nie mówię że nie było warto, co to to nie :D

W te Święta pierwszy raz robiłam sama babkę piaskową i ku mojemu, tudzież ogólnemu, zdziwieniu wyszła mi idealna. Autentycznie, była tak równa i wyrośnięta, że kiedy ciocia ją zobaczyła, myślała że jest ze sklepu. Nie żeby coś sugerować, bo nie lubię się tak chwalić, ale naprawdę jestem dumna z siebie :) Także ogólnie miałam Święta bardzo udane, a Wy?

Tak troszkę zmieniając temat, pokażę Wam nowy sweterek i bluzkę. Co prawda nabyłam to dość dawno, ale kompletnie o tym zapomniałam. Obie rzeczy kupiłam w Stradivariusie.



Jak tylko przymierzyłam te rzeczy, wiedziałam że je kupię. Strasznie mi się podobają. Ogólnie ostatnio mam słabość do pastelowych kolorów.



A ta bluzka to mnie urzekła. Na zdjęciu nie bardzo widać że jest ona jasno różowa, wręcz "gaciowy róż". Były jeszcze w kolorze błękitnym oraz białym, z tego co pamiętam.

Jeszcze mam drobną niespodziankę. Otóż mam swój kanał na YouTube i tam możecie w skrócie zobaczyć jak spędziłam Wielkanoc i z czym mi się kojarzy. Wielkanoc 2015
Chciałabym dodawać czasem takie filmy, może niedługo się odważę wystąpić w nich z twarzą ;)
Także jeśli macie ochotę, zapraszam---> moim zdaniem Ach, no i w filmiku można zobaczyć moją babkę!

Co myślicie o filmiku? Mogę nadal kręcić czy nie bardzo? :p

Snapchat: moimzdaniem

Do pisania!

Kasia

Komentarze

  1. Ja pierwszy raz w życiu zrobiłam sernik na zimno, wyszedł tak samo świetnie jak Twoja babka. Święta minęły mi jak zawsze za szybko, będę je miło wspominać mimo zimna. Filmik obejrzałam i jest super!:-)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik super! Kręć dalej :)

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przez pracę nic nie zrobiłam ;( Jaka niespodzianka z tym kręceniem ;) Dalej kręć bo już się doczekać nie mogę ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia!:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ♥
    Mój Blog - klik! - Poklikasz w linki?:*

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję tak idealnego wypieku :D piękny sweterek! ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzeczka jest świetna :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. także uwielbiam pastele ;)
    bardzo ładne sweterki, z checia bym je przygarnela do siebie ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?