Niespodziewanka!

Dlaczego? Dlaczego znów nie było mnie tu tyle czasu??
W zasadzie to nie ma konkretnego powodu...tak wyszło...niestety.

W każdym razie, bardzo się ucieszę jeśli ktoś tu jeszcze zajrzy :p

W ostatnich postach pisałam na temat niespodziewanki, którą miałam się podzielić. I w końcu nadszedł ten czas!
Razem z przyjaciółką, zainspirowane letnim koncertem Michała Szpaka w Kołobrzegu, powstał pewien film.



Klikając w link powyżej, zobaczycie nasze wspólne dzieło :D Nie jest to kino wysokich lotów, ale jestem dumna z tego co wyszło. 
Nie jest to parodia [zresztą jak w tytule :D] bardzo szanujemy Michała i szanujemy jego wizerunek.

Właśnie się wkręcamy w prowadzeniu nowego kanału i w głowie mam już mnóstwo pomysłów na filmy. Mam wielką nadzieję na produkowanie mini filmów. Oby się udało!

Miłego tygodnia!
Kasia

Komentarze

  1. Kasia Ty żyjesz! Jak ja się cieszę ;) A już myślałam że to posiedzenie gołębi (snapchat się kłania) wymyślił, że ktoś ma Cię porwać ;p Ty masz swój kanał to go prowadź ;p Bo jak na razie to nie widzę nic nowego ;) Co do filmiku- mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. biorę się za oglądanie ;)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1