Urodzinowy post - 2 latka!

To już całe 2 lata.

Jak szybko to minęło...kiedy to minęło...czuję jak gdyby to było tak niedawno.

Dwa lata temu opublikowałam tutaj swój pierwszy post...Ło matko!

Od tego czasu trochę się zmieniło. 

Dwa lata temu myślałam że obrałam dobry kierunek na studiach. Myślałam, że ta cała gospodarka przestrzenna wciągnie mnie niesamowicie i po 7 semestrach zacznę pracę w jakimś urzędzie, a do tego jeszcze rozpocznę studia magisterskie. 

Ohohoho! Jakże pozytywne plany!

Aktualnie wiem już, że nikt mnie nie zmusi (żadnymi wołami nawet nie próbować) do żadnej pracy w żadnym urzędzie, w żadnym zawodzie związanym żadną gospodarką przestrzenną. 

Nie odnalazłam jeszcze swojej drogi zawodowej, ale grunt że wiem czego robić nie chcę.

Myślę że na odnalezienie tego czegoś jestem zdecydowanie bliżej niż kiedykolwiek i liczę na to, że szybko to coś, ta pasja na której będę zarabiać, znajdę już niedługo. Trzymajcie za mnie kciuki! ;) 




Myślę że przez te 2 lata ja sama się nieco zmieniłam. I to też sprawiło, że nie chcę robić tego, czego nie chcę. Mówię tutaj oczywiście o pracy w przyszłości. Bo wiadomo, wiele jest rzeczy które musimy robić, a których nie lubimy. Takie życie. Ale skoro wciąż mam wybór, wciąż mogę wybrać co chcę robić z pasją (do tego zarabiać), to ja chcę. 

Mówi się, że dla chcącego nic trudnego. Zobaczymy czy to prawda :)

Kasia - już w Dzień Niepodległości 21 latka! 

Komentarze

  1. Ja też jeszcze nie wiem co pragnę robić w życiu, ale wiem czego nie chcę robić. No to tak przed urodzinowe 100 lat. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych 2 lat ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze masz tą wygodę że magisterkę możesz mieć z zupełnie czegoś innego ;) Bo chyba teraz jak się nie mylę licencjat robisz? W blogu życzę Ci pisania jeszcze 100 lat ;p I najważniejsze- Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin! :) Masz genialną datę urodzin, nie wiem czy Ci to mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie i dla bloga obyś dalej go prowadziła :D super pozytywne zdjęcia :D
    Ja kończę 14 listopada 21 lat :/
    dobrze, że przynajmniej wiesz czego nie chce robić w życiu :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1