Zalotny TAG książkowy


Znalezione obrazy dla zapytania galop 44

Myśleliście że zapomniałam o blogowaniu? Otóż nie. Wracam i nie przedłużając zapraszam do czytania ;)

1. Zauważenie- książka którą kupiłam wypożyczyłam ze względu na okładkę
Galop '44
-Zdecydowanie. W bibliotece szukałam zupełnie czegoś innego, jednak w pewnym momencie kontem oka dostrzegłam właśnie tę okładkę. Że ją "biere" na pewno, zdecydowałam z chwilą wzięcia do ręki, jeszcze przed przeczytaniem opisu z tyłu książki. Nie chcę tu za dużo pisać, bo planuję zrobić krótką recenzję.

2. Pierwsze wrażenie- książka którą kupiłam ze względu na opis
Egzekutor
Znalezione obrazy dla zapytania egzekutor-Tę książkę kupiłam w tak zwanej "taniej książce", na jakimś stoisku. Oczywiście musiałam tam zajrzeć. No i wyszłam właśnie z tym! Stefan Dąbski, żołnierz AK opowiada swoją historię. Jeśli ktoś lubi literaturę faktu, a w szczególności dotyczącą II wojny światowej (jak ja), bardzo polecam!

3.  Słodkie rozmowy- książka ze świetnym stylem pisania
Ostatnia piosenka
                                                                  Ostatnia piosenka - Sparks Nicholas
-Film obejrzałam dużo, dużo, dużo przed sięgnięciem po książkę. Nie wiedziałam w zasadzie czego mam się spodziewać. Mogłoby się zdawać, że książka jak książka, no ale...ma coś w sobie.Bardzo.."gładko" wręcz się czyta, tak bym to ujęła. Nic dodać już chyba nie trzeba. Kto nie czytał-marsz do biblioteki/księgarni! :D

4. Pierwsza randka- pierwszy tom serii, który sprawił że miałam ochotę na kolejne
Seria: Jutro
                                    Znalezione obrazy dla zapytania seria jutro
-Ojejku, mam chyba pewien sentyment do tych książek. Nie mam w domu ani jednej, bo "jechałam" na bibliotece, no ale jeśli seria ma 7 części + pamiętniki głównej bohaterki to przepraszam, ale zbankrutowałabym XD
Pierwszą część wypożyczyłam...z 5 lat temu? Może 4 i dłuuuugo się ciągnęła ta seria w moim przypadku. Ale kiedy skończyłam czytać część 1, no to już nie było innej opcji jak tylko biec po kolejną. Uważajcie, bo jeśli akurat nie możecie zbyt dużo czasu poświęcić na czytanie-nie bierzcie się w tym momencie za tę serię!

5. Nocne rozmowy telefoniczne- książka przy której przetrwałam noc
Igrzyska Śmierci
Znalezione obrazy dla zapytania igrzyska śmierci
-O taaak! Ja miałam to szczęście że zaczęłam czytać w wakacje, dlatego po zarwanej nocy nie musiałam się wysilać i biec rano do szkoły z "oczami chińczyka". Byłam na wygranej pozycji!
"Jeszcze tylko jeden rozdział i idę spać"-jasne, to nigdy się nie udawało! Czy jest na sali ktoś kto jeszcze nie zna tej książki? Mam nadzieję że nie ma ;)  

6. Zawsze w myślach- książka o której nie mogę przestać myśleć
Harry Potter
-Te książki są ze mną od 10 lat. Dla mnie to szmat czasu. Nie można zapomnieć o takiej książce, no po prostu nie można. Pisałam kiedyś osobny post o mojej miłości do Harry'ego Pottera, można odwiedzić stronę, tam opisałam jak to się wszystko zaczęło!

                                     Znalezione obrazy dla zapytania harry potter książki

7. Kontakt fizyczny- książka którą kocham za towarzyszące jej uczucia
Harry Potter
-Pamiętam jak się ekscytowałam kupując kolejną część, a to co czułam wchodząc w cały ten świat magii-tego nie da się opisać. Jeśli są tu jacyś Potterhead, z pewnością mnie zrozumieją ;)

8. Spotkanie z rodzicami- książka którą chcę polecić rodzicom i znajomym
Na barykadach Warszawy
Znalezione obrazy dla zapytania na barykadach warszawy ksiażka-Tutaj coś innego. Nie jestem pewna czy moja mama ją przeczytała do końca, w każdym razie zaczęła. Ta książka to po prostu życie, prawdziwe życie ukazujące losy polaków w czasie Powstania Warszawskiego. Są to wspomnienia Stanisława Komornickiego. Warto ja przeczytać. Polecam ją KAŻDEMU. Zresztą, książkę polecił i pożyczył mi wujek, który jak ja interesuje się Powstaniem.

9. Myślenie o przyszłości- książka którą będę czytała jeszcze nie jeden raz
Z pewnością Harry Potter
-Harry jest ze mną ZAWSZE i WSZĘDZIE. Po prostu. I zawsze będę do niego wracać, nawet jak będę miała 80 lat!

10. Dzielenie się miłością
-Znaczy mam ten TAG "podać dalej"? No to podaję! "Podaję dalej" ten TAG wszystkim, którzy lubują się w czytaniu książek. Po prostu.

Wybaczcie za tyle "Harry'ego Pottera", ale tak czuję. Tak już jest i nic tego nie zmieni :D

Mam nadzieję że o mnie nie zapomnieliście po tej przerwie, zapewniam że ja o Was nie zapomniałam! Miłego weekendu!
P.S.: Rico, spodziewałaś się tego tutaj?? :p

Kasia

Okładki książek:
Galop '44 Egzekutor Ostatnia piosenka Seria:Jutro Igrzyska Śmierci Harry Potter Na barykadach Warszawy

Komentarze

  1. A już myślałam że zapomniałaś że masz bloga ;p Kurczę zaskoczyłaś mnie bo nie spodziewałam się tego TAG-u u Ciebie ;p Jak tylko znajdę "Egzekutora" i "Na Barykadach Warszawy" od razu biorę! Bo już mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam że zapomniałaś że masz bloga ;p Kurczę zaskoczyłaś mnie bo nie spodziewałam się tego TAG-u u Ciebie ;p Jak tylko znajdę "Egzekutora" i "Na Barykadach Warszawy" od razu biorę! Bo już mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter <3 chciałam przeczytać Igrzyska Śmierci i Ostatnią Piosenkę.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HP to też seria która zostanie ze mną na zawsze :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1