Zakupy w Brlinie

Hej hej!
Jak sobie spędzacie weekend? Odpoczywacie?

Ja wczoraj miałam wycieczkę. Byłam z rodzicami w Berlinie na zakupach. To, że mieszkamy w Szczecinie i do Berlina mamy nie całe 2 godziny, wychodzi nam zdecydowanie na plus!
Uwaga, dzisiaj dużo zdjęć!

Najpierw pojechaliśmy do Outletu w Wustemark, pod Berlinem. Design Outlet Berlin to takie centrum handlowe na zewnątrz, takie miasteczko.



Może nie powinno się nastawiać na nie wiadomo jakie zakupy, ponieważ znajdują się tam same znane marki (między innymi Guess, Diesel, Calvin Klein, Boss). 


Co za tym idzie, bardzo drogie rzeczy, chociaż przeceny czasem są naprawdę bardzo duże i można coś upolować za dobre pieniądze! 

Pogoda była piękna i spędziliśmy tam koło 2 godzin. Z ubrań nic nie kupiliśmy, ale kiedy tylko weszliśmy do sklepu z czekoladą Lindt...


Byłam w raju! Chyba się domyślacie, że nie wyszliśmy z pustymi koszykami, co?



Było jedno stoisko, gdzie można było samemu sobie skomponować torebkę słodyczy. Skomponowałam aż 2 torebki cukierków z Lindt :D Czekolada Lindt jest najlepsza na świecie! Kto się ze mną zgadza?


Cały kompleks sklepów wygląda naprawdę pięknie, nawet jeśli nic nie kupimy, możemy coś zjeść dobrego (bo oczywiście i restauracje są) albo sobie odpocząć, jeśli jest ładna pogoda.




Kiedy już naprawdę nie było co robić, zdecydowaliśmy się pojechać do centrum Berlina. Tam wypatrzyłam sobie wcześniej sklep którego w Polsce nie ma, a mianowicie Forever 21. To coś na kształt Primarka, ale moim zdaniem fajniejszy. Zawsze chciałam do niego zajrzeć, raz niestety pocałowałam klamkę, ale wczoraj się udało.
Sklep ma aż 4 piętra! Kupiłam skarpetki i bluzkę, którą z pewnością pokaże w następnym poście razem z resztą rzeczy. 




Potem jeszcze usiedliśmy sobie na pizzę, ale była mega ostra, nie smakowała mi :( Ale za to ze smakiem zjadłam Pana Cottę, tę z obrazka powyżej. Pychotka!

W sumie cały dzień na nogach, ale było bardzo fajnie. Tylko niestety zgubiłam swój łańcuszek, do tego taki który był prezentem urodzinowym. Kiedy do mnie dotarło że zostawiłam go w jednej z przymierzalni, miałam łzy w oczach. Nie mogę sobie wybaczyć, że w ogóle go zdjęłam na sekundę. Po prostu nie mogę..Już na pewno ktoś sobie go wziął.

Jeśli kiedyś będziecie w pobliżu granicy zachodniej, albo w ogóle w Berlinie, polecam Wam zajrzeć do Design Outlet.
Czy może ktoś z Was już tam był? Jestem ciekawa, piszcie mi w komentarzach!

Do pisania
Kasia


Snapchat : moim_zdaniem

Komentarze

  1. Karl, hahah <3 nigdy tam nie byłam fajnie Ci, że masz tak blisko.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Berlinie byłam tylko raz. Fajne miasto, najbardziej podobało mi się muzeum techniki. Zazdroszczę Ci że masz tak blisko, bo ja tego o sobie niestety nie mogę powiedzieć.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam nadzieje że jak tam Cie odwiedze to mnie zabierzesz ;P
    Wspólczuje Ci straty łańcuszka. Kurcze wiem jak to boli. Ja kiedys tak zgubilam karte pamieci do aparatu ze zdjeciami. Do tej pory nie moge sobie tego wybaczyc choć minęlo pare miesięcy.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć :D ja mieszkam w górach stołowych, wiec najbliżej mam do Czech ale i tak rzadko tam jeżdżę a na zakupy to już w ogóle :D w niemczech byłam kilka razy, w szczecinie też bo mam tam rodzinę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz <3 w sumie to nawet nie wiem jak pachnie kościelne kadzidło :D rzadko chodzę do kościoła a jak już to nie siedzę blisko ołtarza, a mam dosyć słabego czuja :)

      Usuń
  5. Pana Cotta ^^ ooo też bym poszła do Forever 21 :)
    Fajnie spędzony weekend :) ja nigdy nie byłam w Berlinie, chociaż przez Niemcy przejeżdżałam, może kiedyś sie pojedzie :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. WIDAĆ, ŻE BYŁO SUPER! SWIETNIE ZDJECIA! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, planuje jechac do Berlina na wakacje !
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?