Incepcja

Witam witam!

Wiem, zazwyczaj wracam do Was w piątek, ale tak wyszło że jestem dzisiaj ;)

Wczoraj miałam dzień otwarty mojego liceum, które ukończyłam już 2 lata temu (ło matko, kiedy to minęło?!) i tak miło było porozmawiać z nauczycielami jak z ludźmi...jeśli wiecie o co chodzi :D Mam straszny sentyment do tej szkoły, zawsze wracam tam szczęśliwa! No i mój młodszy brat teraz tam chodzi, więc "oddałam swoją krew"!

Ale chwileczkę, to nie o tym miałam pisać. Całkiem niedawno tata kupił nowy telewizor, no i jakoś tak wyszło, że co tydzień mamy seans filmowy. Przyczepiłam w widocznym miejscu kartkę papieru, gdzie każdy może sobie wpisać film, który w kolejności obejrzymy.

Tydzień temu oglądaliśmy właśnie "Incepcję" z Leonardo DiCaprio. Film nie jest świeży, bo z 2010 roku.

                                                  Incepcja (2010)
Czasy, gdy technologia pozwala na wchodzenie w świat snów. Złodziej Cobb ma za zadanie wszczepić myśl do śpiącego umysłu.
Ten film nie jest łatwy. Pod tym względem, że trzeba rzeczywiście się skupić na oglądaniu, nie rozpraszać się, ponieważ jest dużo szczegółów bez których potem niektóre sceny (np. końcówka filmu) nie mają sensu, albo zwyczajnie nie wiadomo o co chodzi.
Mi się bardzo podobał, nie tylko ze względu na Leonardo DiCaprio ;)
Efekty specjalne, moim zdaniem, powalają. Naprawdę, są niesamowite i wcale się nie dziwię, że między innymi za efekty dostali Oscara.
No nic, to trzeba po prostu zobaczyć. Napiszcie mi w komentarzu czy oglądaliście ten film i czy Wam się podobał tak samo jak mi!
Do pisania za tydzień!
Kasia



Plakat filmu:
http://www.filmweb.pl/Incepcja#

Komentarze

  1. "Film nie jest świeży, bo z 2010"- przez to zdanie poczułam się jak dinozaur, który powinien wymrzeć ;p W końcu rocznik 93 ;p
    A co do filmu- miałam obejrzeć ale zapomniałam. Dziękuje za przypomnienie ;)
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, w końcu ma już 6 lat :D suche fakty XD

      Usuń
    2. Idź Ty ;p Mam kryzys egzystencjalny przez Ciebie ;p

      Usuń
  2. uwielbiam ten film <3 to wszystko przez Leonardo <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę się doczekac kiedy wpadne do mojego starego gimnazjum i porozmawiam z moimi ulubionymi nauczycielami!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mi dało blogowanie?

Książki do przeczytania

Najlepsze filmy z motywem tańca #1