Święta, "Planeta Singli", Prima Aprilis

Cześć Wam!

Jak minęły Święta? U nas bardzo miło ale i niestety bardzo szybko. No cóż, tak się zawsze czeka na ten dzień i już po wszystkim.



Ostatnio byłam znów w kinie, na "Planeta Singli". Już chyba tego nie grają, ja wszczeliłam się w te ostatnie seanse.
                                         

Niby znowu polska komedia romantyczna, ale bardzo mi się to podobało. Lubię Agnieszkę Więdłochę, nawet aż tak nie raził mnie Tomasz Karolak, a Paweł Domagała był genialny jak zawsze. Nie widzę go w żadnej poważnej roli, po prostu się nie da :D

Także jeśli macie ochotę obejrzeć coś zabawnego, to zdecydowanie polecam! I podobno amerykanie wykupili (albo chcą) scenariusz. Chcielibyście zobaczyć wersję amerykańską?

Dzisiaj Prima Aprilis, zdążyliście już kogoś wkręcić? Z "Planetą Singli" nie żartuję, serio polecam :D

Zapraszam Was na mojego snapchata moim_zdaniem !




Czy Wasz tydzień po Wielkanocnej przerwie też był tak bolesny jak mój? Przynajmniej mam szczęście że piątki wolne...ale w czwartek trzeba było wstać na 8:00 na wf. Zdjęcie powyżej odzwierciedlało to co wtedy czułam.
  


Wiecie co jeszcze dzisiaj jest? Moja rocznica zdania prawa jazdy! Tak, właśnie, na prawko zdałam w Prima Aprilis dwa lata temu! I to nie jest żart, serio! 


Miłego weekendu!
Życzy Wam

Kasia


Komentarze

  1. Święta minęly stanowczo za szybko.ale byly bardzo fajne. "Planete Singli" mialam ogladac ze wzgledu na Loza ale jak uslyszalam ze jest tam 10min
    To stwierdziłam ze to bez sensu. Zreszta nie przepadam za polskimi filmami.
    Hahaha widze juz ten dialog
    - Mamo mamo zdałam prawo jazdy!!
    - Jasne jasne, kiedy masz kolejny egzamin?
    Ty sobie lepiej wyobraz isc na nastepny dzien do pracy. Tu święta a tu 11h w pracy.
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak zdać prawko w prima aprilis haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę dodać ten film do listy do obejrzenia , juz tyle pozytywnych opinii na jego temat slyszalam ze az dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za opinie na temat moich opowiadań. Naprawdę cieszę się, że Ci się podobają! Z przyjemnością poinformuję Cię o kolejnym, jak tylko się pojawi :)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia, są bardzo zabawne! :)
    Nie oglądałam "Planety Singli". Słyszałam, że jest bardzo fajny, więc muszę obejrzeć!
    Jeśli nie widzisz Pawła Domagały w poważnej roli, to polecam Ci zobaczyć serial na Polsacie "Powiedz tak", w którym gra jedną z głównych ról. Tam Paweł błyszczy swoimi zabawnymi tekstami i znakomicie śpiewa (piosenki w serialu są jego autorstwa), ale bywa też całkiem poważny. Na przykład w 6. odcinku popłakał się i był wzruszający... Polecam obejrzeć "Powiedz tak!", gdyż Paweł tam występujący to istna perełka!
    Pozdrawiam Cię! :)
    rzeka-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też ten czas baaardzo szybko zleciał ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że ten film jest bardzo dobry, jeżeli nie ma go już w kinach, musze poszukać na internecie może będzie online :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie świeta były super! :) te efekty ze snapa rozwalają:D nie byłam w kinie na tym xd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?