Would you rather...?

Witajcie dzisiaj!
Baaardzo dawno nie było żadnego tagu i tak sobie myślałam. I myślałam. I myślałam...który tag zrobić?
Zapewne po tytule już wiecie co to będzie za tag, mam rację? Wybrałam kilka pytań z naprawdę przeróżnych wersji. Wydawały mi się najoryginalniejsze. Zachęcam Was również do pobawienia się w takie pytania i oczywiście zapraszam do "analizowania" ich razem ze mną tutaj poniżej ;)

1. Wolałabyś mieć nogi tak długie jak palce, czy palce tak długie jak nogi?
Hmm...Wolałabym mieć palce tak długie jak nogi, bo gdyby byłoby odwrotnie, nie mogłabym chodzić. Raczej takie nóżki nie utrzymałyby całego tułowia. Kit z tym że palce głupio by wyglądały! :D

2. Wolałabyś być w stanie biec 160 km/h, czy latać 16 km/h?
Oczywiście że wolałabym latać! Gdyby ktoś mnie gonił, a ja nie latałabym tak szybko, to przecież jest jeszcze opcja w górę, także nie złapałby mnie ;)

3. Wolałabyś mówić jak Jar Jar Binks, czy wyglądać jak Jar Jar Binks? (nie możesz się zabić)
Nie miałam pojęcia kto to alo co to takiego, ale kiedy to zobaczyłam:

O nie, dziękuje za taki wygląd. Ten "potworek" jest chyba z Gwiezdnych Wojen, dobrze pamiętam?
Jeszcze została kwestia głosu, chociaż już wiem że wolałabym brzmieć jak Jar Jar Binks. Ale w każdym razie:

Mimo wszystko zdecydowanie wolałabym mieć jego głos...
4. Wolałabyś mieć smoka, czy być smokiem?
Hmm...chyba wolałabym...mieć smoka. Tak, raczej tak. Mogłoby być zabawnie ;)

5. Wolałabyś nigdy nie musieć martwić się o pieniądze, czy żyć w świecie Pokemonów?
Nigdy nie byłam fanką Pokemonów, a więc odpowiedź jest prosta: wolałabym nie musieć nigdy martwić się o pieniądze. Niby mówi się że pieniądze szczęścia nie dają, ale o ile łatwiejsze byłoby z tym życie...

6. Wolałabyś mówić biegle w każdym języku, czy móc rozmawiać ze zwierzętami?
Chyba wolałabym mówić biegle w każdym języku...kocham zwierzęta, ale lubię zwiedzać nowe rzeczy i o ile łatwiej byłoby nie martwić się na wyjeździe za granicą czy coś zrozumiem. O wiele.

7. Wolałabyś zjeść szyszkę, czy ją wydalić?
To trochę...koło zamknięte, no bo przecież jeśli zjadłabym szyszkę, to i bym ją wydaliła. Ale jeśli jakimś cudem bym ją zjadła i nie wydaliła, to tak, wolałabym ją zjeść. Zsosem czosnkowym.

8. Wolałabyś zmieniać płeć z każdym kichnięciem, czy nie być w stanie rozróżnić muffinki od dziecka?
Wolałabym...nie być w stanie rozróżnić muffinki od dziecka...lubię swoją płeć...i wolałabym jej nie zmieniać. To by było dziwne.

9. Wolałabyś nie mieć internetu, czy nie móc dzwonić z komórki?
Wolałabym nie móc dzwonić z komórki. Zawsze zostaje opcja smsów, prawda? :D

10. Wolałabyś zmienić nazwisko na Hitler, czy nigdy więcej nie zjeść czekonady?
Dość oryginalne pytanie...naprawdę. Ale chyba jasne że wolałabym...nigdy...więcej...nie zjeść...czekolady...to byłoby bolesne, ale...kto chciałby się nazywać Hitler? Zdecydowanie wolałabym pożegnać się z czekoladą.


To już wszystkie dziwne pytania na dzisiaj, zostawcie w komentarzu odpowiedź na 1 pytanie które najbardziej Wam się spodobało! Jestem bardzo ciekawa :D

Do pisania, pa!
Kasia


http://therustyskull.tumblr.com/post/112172235961/is-guy-fieri-the-jar-jar-binks-of-food-network

Komentarze

  1. Swietne c&A :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze ;) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze pytanie mnie zaskoczyło, ale świetnie z niego wybrnęłaś :D
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten tag, chociaż nigdy go u siebie nie robiłam :) Wybrałaś faktycznie ciekawe i oryginalne pytania! Zgadzam się z wieloma, ale najbardziej z 2, 3 i 5, wybrałabym to samo :) 6 też bym to wybrała, bo ze zwierzęciem można się dogadać bez słów, a z człowiekiem ciężko nawet znając wszystkie języki świata, choć ta znajomość zdecydowanie ułatwiłaby komunikację międzyludzką :) Ogólnie miło czytało mi się ten tag :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ale pomyśl jak z takimi długimi palcami fajnie by się pływało :D jak płetwy :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się spodobało pytanie: Wolałabyś mieć smoka czy być smokiem? Ja zdecydowanie wolałabym mieć smoka. :D
    Fajny post i ciekawe odpwooedzi. ;)

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?