Tall Ship Regatta 2015


Hejooo!

Troszkę tu pusto. Niestety. Ale nie porzucam tego co tu stworzyłam, absolutnie! Zakładam że wiecie jak wygląda koniec roku w szkołach, dlatego nie będę tutaj nic tłumaczyć. A na studiach jest 100 razy gorzej, przez pół roku nic się nie robi, a potem przez 2 tygodnie trzeba wszystko ogarnąć... już mam dość, ale się nie poddaję. Jeszcze.

Od dzisiaj w moim mieście jest impreza Tall Ship Regatta która trwa kilka dni, do niedzieli chyba. Są to regaty, do Szczecina przypływają statki oraz żaglowce różnej wielkości z różnych krajów. I dzisiaj właśnie się tam wybrałam. Mam kilka zdjęć do pokazania, miłego oglądania! :)


Przyjrzyjcie się, widzicie "Kasię"?


Nazwa jednego ze statków :D


To jest polska łódź podwodna ORP SĘP. Można było zwiedzić (jak większość statków, nieodpłatnie oczywiście), więc oczywiście z dziewczynami wpakowałyśmy się tam. A co! Taka okazja może się nieprędko powtórzyć :D W środku wszystko ciasne jak nie wiem, nie mam pojęcia jak tam można żyć. Ale mieli mikrofalę, jest git.

I popatrzyłam sobie prze peryskop...wszystko super, ale wyjście z tej łodzi-o masakra! Schodziło się po drabince, to wejść też oczywiście było trzeba. Ale stwierdzili że wyjdziemy sobie inną stroną, a tam drabinka była prawie pozioma. Serio, to było straszne, myślałam że stamtąd nie wyjdę. Oczywiście panowie byli bardzo chętni do pomocy, szczególnie że akurat nasza grupka zwiedzających składała się z samych młodych dziewczyn... 


Widok na Wały Chrobrego od drugiej strony Odry. Zdjęcie zrobione z wagoników, które kręciły się jak London Eye.


Widok na statki z Wałów Chrobrego. Dzisiaj dopiero się zaczęło, więc jeszcze nie wszystkie statki dopłynęły. Jutro będzie finał regat, z tego co wiem.






Z pewnością możecie się spodziewać filmu z tego właśnie wyjścia na YouTube ;)

A tak z innej beczki, czy u Was też tak jest gorąco? Łaziłam po Wałach Chrobrego ze 4 godziy a słońce tak prażyło, że spiekłam sobie ramiona i dekolt :( A co jak jutro zapowiadają 28°C?! Chyba będę siedzieć pod prysznicem.

Na dziś to tyle i do następnego!

Kasia


*wszystkie zdjęcia zrobione przeze mnie 

Komentarze

  1. Fajna taka impreza, szkoda, że u mnie czegoś takiego nie ma :(
    Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby ktoś mi rzucił samą nazwę imprezy, to bym się zastanowiła czy pójść tam, ale oglądając te zdjęcia i czytając co fajnego widziałaś, zaczęłam żałować, że mnie tam nie było - świetne łodzie, na pewno fajny pomysł na wypad ze znajomymi :) Powodzenia w walce na studiach!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo interesujące zdjęcia, czy ja bym tam się wybrał? Nie wiem raczej nie ale z przyjaciółmi to na pewno :D
    http://niebioeski.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. to nawet znalazłaś swój statek :D ciekawie to wszystko wygląda!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna impreza,szkoda ze u mnie takiego czegoś nie ma eh ;/

    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?