M.J.

Witam Was!

W końcu, upragnione ferie! Jak to dobrze nie musieć wstawać o 6:30 rano! A Wam zostało coś jeszcze z ferii? Czy może już dawno przeminęły z wiatrem?

Wczoraj, kiedy weszłam na moment do pokoju brata, zerknęłam na plakat ścienny Michaela Jacksona. Pomyślałam sobie: kurcze, dlaczego ja jeszcze nie wspominałam nic na ten temat na blogu? A do tego zobaczyłam zdjęcie jego gwiazdy z alei gwiazd w Krakowie na blogu Welcome to my world. I tak oto narodził się kolejny pomysł na posta!



Miłością do twórczości Michaela Jacksona zaraziła nas mama, powiedziałabym że od dzieciństwa. Wiadomo, najpierw tylko podgłaśnialiśmy jego piosenki kiedy leciały w radiu, a potem znaliśmy już na pamięć teksty ulubionych piosenek.

Skoro mowa o ulubionych, posłuchajcie piosenek Jacksona które są najbliższe mojemu sercu





Potem zaczęłam uczyć się układów tanecznych z teledysków Michaela. Najbardziej jestem dumna z Thrillera, wciąż go pamiętam i kiedy nadejdzie mnie ochota, tańczę w moim pokoju przed lustrem.



 Ah, no i nie mogę zapomnieć o "moonwalk", czyli "księżycowy krok" (Michael Jackson nie jest twórcą tego kroku, uczynił go jednak bardzo popularnym).
Nauczenie się księżycowego kroku zajęło mi dość sporo czasu, jednak po długotrwałych ćwiczeniach (w domu oczywiście, nie w szkole tańca) w końcu udało się wykonać prawidłowo!






Pamiętam dobrze dzień, w którym zmarł Michael Jackson. Jechałam wtedy z mamą samochodem do rodziny, kiedy w wiadomościach oznajmili że Król popu nie żyje. Pierwsza myśl jaka mi przeszła przez głowę: czy to żart? Ale przecież jest czerwiec, to nie prima aprilis. Moja mama tak samo z początku nie mogła w to uwierzyć.

Wiem że jest dużo osób które mają bardzo negatywny stosunek do Michaela Jacksona.
 Jeśli macie zamiar napisać obraźliwy komentarz, lepiej nie piszcie nic.


Oczywiście wyraźcie swoje zdanie, jak najbardziej, nie każdy lubi to samo ;)


 Tak, to moja kolejna pasja.



Wasza
Katka

Komentarze

  1. sliczne zdjecia

    moze obserwacja za obserwacje? daj znac u mnie:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie przepadam z Michaelem, po prostu nie porwała mnie jakoś jego muzyka.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie dobiegają już końca :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie od dzis sie zaczęly :* ! Do 1 marca <3 Jejj :3 Super muzyka ! :) Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za tak przemiły komentarz! na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli mi się spodoba oczywiście zaobserwuję ;)

      Usuń
  5. Jakoś nigdy nie przepadałam za Michaelem :c
    A co do ferii, to jak pięknie napisałaś mi przeminęły z wiatrem ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze podobały mi się piosenki Michaela Jacksona teraz nadal ich słucham i jestem zauroczona :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znać Jacksona jest trochę głupio, nawet jeśli popu się nie słucha. Tyle zrobił dla muzyki, ikona muzyki pop bez dwóch zdań.

    Zapraszam do siebie. :) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo fajnego idola. Ja nie słucham popu ale do Jacksona mam duży szacunek. Najbardziej podoba mi się piosenka którą śpiewał z Freddim Mercury. Szkoda że nie nagrali tego wspólnego albumu.
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi się zrobiło jak zobaczyłam że dałaś odnośnik do mojego blogu ;)
    Ja Michaela zaczęłam tak na "serio" słuchać po Jego śmierci- kiedy w radiu cały czas leciało "Black or White" albo "Smooth Criminal". Wcześniej tylko jakieś pojedyncze piosenki a teraz na serio ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam teraz ferie ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię tańczyć do Thrillera ^^ mam kilka sowich ulubionych piosenek :D
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?