Babeczki ♥

Cześć, jak się macie?

I znów mamy nasz ulubiony dzień tygodnia, piąteczek! Weekendzie- nadchodzimy!

Na dzisiaj przygotowałam post trochę inny od pozostałych, nie było jeszcze o takiej tematyce.
BABECZKI. Moje ukochane ♥
Nie jestem pewna czy wiecie, ale uwielbiam piec babeczki. Akurat wczoraj miałam okazję je zrobić-urodziny przyjaciółki.


Postanowiłam podzielić się z Wami jak ja je robię. Sposób ich przygotowania jest naprawdę bardzo szybki, więc idealny dla mnie (nie lubię długo bawić się w kuchni).

Składniki których będziemy potrzebować:
  • 125 g mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka (najlepiej duże)
  • 125 g cukru pudru
  • 125 g masła 
Teraz zakasuj rękawy i do roboty!

Na początku włącz piekarnik na 180 stopni C, niech się rozgrzewa w czasie, kiedy będziesz przygotowywał/a ciasto.
Do miski wsyp mąkę oraz proszek do pieczenia i rozmieszaj (nie trzeba być precyzyjnym). Następnie dodaj jaka, cukier puder i masło (szybciej i łatwiej się zmiksuje jeśli wyciągniesz wcześniej z lodówki aby zmiękło). Teraz tylko zmiksuj wszystkie składniki mikserem. Możesz dodać do ciasta groszki czekoladowe, jak ja to zrobiłam, albo cokolwiek innego na co masz ochotę ;)
Ciasto przelej do foremek na babeczki i wstaw do piekarnika. Piecz je około 18 minut, ale zanim wyłączysz piekarnik upewnij się że babeczki są zarumienione.

Et voilà!



Udekoruj jakoś swoje babeczki. Możesz zrobić lukier (zmieszaj sok z cytryny z cukrem pudrem), albo zrobić polewę czekoladową tak jak ja to zrobiłam. Posyp kolorowa posypką aby były weselsze ;)

                     


I co, szybkie babeczki, prawda? Lubicie czasem coś "stworzyć" w kuchni?

Dajcie mi znać czy lubicie takie smakowite posty, smacznego!

                                                            U mnie nadal śnieżnie :)


Katka

* przepis na podstawie: babeczki Zoelli
* wszystkie zdjęcia zrobione przeze mnie

Komentarze

  1. babeczki prezentują się przepysznie, możliwe, że wykorzystam twój przepis :)
    tworzyć potrawy uwielbiam! szczególnie z azjatyckiej kuchni:)

    http://mela-kawalec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis :)

    Zapraszam do siebie + zaobserwowałam :D
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super babeczki ja uwielbiam je piec chociaż często mi nie wychodzą ale są do zjedzenia ^^
    pozdrawiam serdecznie i obserwuje
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na babeczkę teraz :D
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że znalazłam pokrewną duszę! Jesteśmy w podobnym wieku, interesujemy się II wojną światową i modą początku XX wieku! <3

    Dzięki za przepis, na pewno wypróbuję.

    littleblackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no to lecę do sklepu po składniki na babeczki ! :))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę po weekendzie - niestety, ale jest również śnieżnie - bardzo ! :)
    Babeczki wydają się ciut za słodkie jak dla mnie, ale siostrze powinny smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można dodać mniej cukru pudru, jeśli ktoś nie gustuje w tak słodkich ;)

      Usuń
  8. mam ochote na babeczki może obserwacja?
    gigga-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepysznie wyglądające babeczki :D Sama uwielbiam piec i zjadać <3 Przeczytałam opis na blogu i aż się uśmiechnęłam :D Moda lat 20. <3 coś niesamowitego ! Mnie najbardziej urzekają sukienki z frędzlami i wszelkiej maści opaski i pióra we włosach *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie wyglądają i pewnie smakują równie dobrze!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?