Łyżwy, łyżwy!

Witajcie!

Jak się macie? Jutro piąteczek! Ledwo poszliśmy na zajęcia/do szkoły/pracy a tu znów ukochany weekend! A do tego za chwilę w moim województwie zaczynają się ferie, czy to nie piękne? NIE. Ja niestety nie mam ferii z racji że jestem na studiach. Ewentualnie, jeśli zdam na sesji wszystko za pierwszym razem, mogę liczyć na "ferie" przez połowę lutego. No cóż, chyba wypadałoby się zacząć uczyć...

Koniec tego tematu, a teraz "relacja" z łyżew. We wtorek byłam na łyżwach, co bardzo mnie uszczęśliwiło. Tak dawno nie jeździłam na łyżwach! Prawie zapomniałam jak się jeździ. Niestety miałam źle zawiązaną prawą łyżwę, przez co ciągle kostka wyginała się do środka. Poprawiałam łyżwy ze trzy razy, ale nadal było za luźno. Ale i tak było super! Zobaczcie jak się bawiłam :)









Niektóre zdjęcia to "snapshoty" z filmów, więc mogą być nieco niewyraźne. Lubicie jeździć na łyżwach? Jak z wywrotkami?

We wtorek zaliczyłam jedną, ale pamiętam takie wyjście na łyżwy, gdzie na lodzie nie wywaliłam się ani razu, ale kiedy tylko wyszłam na tą czarną matę- od razu ze trzy razy.
Do pisania następnym razem!

Katka



Komentarze

  1. O łyżwy ^^ już 2 lata nie byłam ;o
    ale w ferie jadę ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie na nowy post, może wspólna obserwacja ? :)
    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeździć na łyżwach! Współczuje, że nie masz ferii :c
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze w tym roku nie byłam na łyżwach ;(
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dawno nie byłam na łyżwach :D
    Obs za obs? Zacznij
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ;) Przyjmuję obserwację za obserwację ;) Mój blog -------> ♥agi-aggi.blogspot.com♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sama musze sie wybrać na łyżwy *_*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?