Pamiętniki Kasi

Hej, cześć!
Daj coś zjeść!

Czy prowadziliście kiedyś pamiętnik? Albo dziennik?
Ja skolekcjonowałam takich już 5. W miarę systematycznie zaczęłam opisywać swoje życie pod koniec 1 klasy gimnazjum, czyli z 6 lat temu.
Moim zdaniem to fenomenalny sposób na "zatrzymanie" wszystkich niesamowitych wspomnień i przygód.

  Ale nie mogę pominąć tych mniej szczęśliwych chwil w których myślę że mam "spalone życie", kiedy zamykam się sama w swojej "komnacie". Albo zwyczajnie ktoś mnie porządnie wnerwił. Wtedy pomaga mi wyżalenie się przyjacielowi. Pamiętnikowi.

Niestety jestem bardzo nieufna w stosunku do ludzi. Muszę kogoś naprawdę dobrze poznać, co oczywiście trochę trwa, ale tylko takim sposobem mogę się nieco "otworzyć". A kiedy opowiadam swojemu pamiętnikowi o życiu, wiem że jeśli dobrze go schowam, to nikt tego nie przeczyta. Ewentualnie mogę też poprowadzić rozmowę z moim kotem, tyle że taka rozmowa głównie składa się z mojego monologu i spania kota. Ale też nie wygada nikomu, prawda? ;)

Ostatnio, kiedy spotkaliśmy się rodzinnie przy obiedzie z dziadkami oraz ciocią i wujkiem, przypomniała nam się całkiem zabawna przygoda/sytuacja sprzed roku. W pewnym momencie okazało się że (jak to zawsze bywa) każdy pamiętał inaczej. A ja w tym czasie myk! do tajnej skrytki na pamiętniki i wygrzebałam właściwy. Znalazłam odpowiedni dzień, wpis z opisem tamtego zabawnego dnia i przeczytałam wszystkim.

Czasem naprawdę uwielbiam te wspomnienia, szczególnie, że jestem sentymentalną osobą.

Na zakończenie wklejam wam zdjęcie mojego kotecka (nie, tu nie ma literówki ;))


A jakie jest Wasze zdanie na temat prowadzenia pamiętników/dzienników?

Katka

Komentarze

  1. Zawsze chciałam taki prowadzić, ale niestety mam słomiany zapał do tego typu spraw :(

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam pisać pamiętnik, ale po jakimś czasie przestałam. Jednak myślę, że prowadzenie pamiętnika to fajna rzecz. ;)

    swiatgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzę pamiętnik, ale nie prowadzę go aż tak regularnie...
    Zapraszam do mojego bloga, jestem początkująca i dopiero zaczęłam:
    http://daczik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć masz bardzo fajny blog. Wzajemna obserwacja bloga?

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! jeśli mi się spodoba to oczywiście zaobserwuję ;)

      Usuń
  5. Ja prowadze pamietnik ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama prowadzę pamiętnik. Będzie to już mój 4 :D
    A prowadzę od września 2009 roku, czyli od 3 gim ^^ i na prawdę warto. Jak czytam te wspomnienia i inne, to takie jest fajne uczucie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem dopiero przy drugim pamiętniku, a prowadzę je od 2012 roku. Mało piszę, haha. Chyba mam zbyt nudne życie.

    Zapraszam littleblackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?