Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Nie będę kłamać, trochę zajęło mi wyszukiwanie i oglądanie filmów z motywem tańca. Ale mogę dumnie stwierdzić, że koniec końców obejrzałam chyba większość filmów które istnieją i do których miałam dostęp, oczywiście. 

Dzisiaj chciałabym przedstawić kilka filmów które moim zdaniem są warte poświęcenia swojego cennego czasu. (Kolejność naprawdę nie ma znaczenia)

Oczywiście zdarzyło mi się oberzeć kilka filmów po których miałam kwaśną minę, ale mimo wszystko nie żałuję tego czasu, bo przynajmniej wiem że to nie dla mnie i drugi raz nie obejrzę na pewno. Może przydałby się osbny post o takich filmach?

Footloose

  Znalezione obrazy dla zapytania footloose 1984 filmweb Znalezione obrazy dla zapytania footloose film

Film z 1984 roku oraz jego remake z 2011 roku. Nie wiem co bym zrobiła, gdyby ktoś zakazał mi słuchac muzyki w moim mieście; główny bohater filmu właśnie zmaga się z takim problemem i próbuje przekonac innych że tak nie powinno być.
Oba filmy oglądałam w takiejkolejności jak trzeba. Wiadomo, nie można podrobić oryginału, dlatego wersja z lat 80 jest dużo lepsza, jednak nowsza produkcja nie raziła mnie w oczy i da się obejrzeć. Dodatkowy plus ode mnie za obsadzenie Kenniego Wormalda, który zagrał w wielu filmach z motywem tańca.

www.wikipedia.pl
www.filmweb.pl


Czarny łabędź

Znalezione obrazy dla zapytania czarny Å‚abÄ™dź 

Jeden z najbardziej znanych filmów z motywem tańca klasycznego. Tutaj opisana jest historia niezwykłej determinacji w dążeniu do swojego celu i całkowite poświęcenie wszystkiego dlatej jednej sprawy. Piękne zdjęcia oraz wspaniała gra aktorska Natalie Portman i Mili Kunis. Nie jest to lekki film, zresztą określany jest jako "psychologiczny". 

www.filmweb.pl


Deszczowa piosenka

Znalezione obrazy dla zapytania deszczowa piosenka

Kto nie zna tego filmu z lat 50? W gronie moich znajomych chyba nie ma takich osób. Komedia i musical, przedstawia nam zmagania aktorów kina niemego z nowym wynalazkiem, jakim jest dźwięk w filmie. Moim zdaniem jest to po prostu klasyk. Co tu można więcej dodać?

www.filmweb.pl


Balerina 

Znalezione obrazy dla zapytania balerina film

Taka tam animowana bajeczka...a jednak nie do końca. Historia dziewczynki której marzenie zostania baletnicą wydaje się niemożliwe do zrealizowania, bardzo mnie zainspirowała. Coś jest w tym filmie i momo tego że oglądałam dwa razy (w tym raz z mamą, której też się spodobał), nie zawahałabym się żeby obejrzeć kolejne dwa. W moim odczuciu jest fantastyczny zarówno dla dzieci jaki i dla dorosłych.

www.Filweb.pl

Jakie filmy z motywem tańca waszym zdaniem są najlepsze? Jestem bardzo ciekawa!

Kasia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?