Reklamy?

Hej hej!
Jak majówka? Dobrze spędzacie? Może gdzieś wyjechaliście na te kilka dni?
Wiem że nie każdy ma tak dobrze. Dokładnie 2 lata temu matura spędzała mi sen z oczu. Dlatego wszystkim maturzystom życzę powodzenia i na pewno nie jest tak, że nic nie wiecie! Jestem z Wami!
 
Ale dzisiaj troszkę o czymś innym. Może to głupie, ale..macie jakieś ulubione reklamy? Myślę że ci co oglądają dużo telewizji, owszem.
No, po tytule możecie odgadnąć, że należę do tych osób. Mam dwie ulubione reklamy.
 
Pierwsza z nich, to reklama środku do czyszczenia.
 
 
Czemu się nią zachwyciłam? Myślę że reklama genialnie zrobiona, ten chłopak jest tancerzem, dlatego tak świetnie to wyszło. Można zobaczyć jeszcze na YouTube making off, po prostu się postarali o dobre zareklamowanie produktu. Wciąż leci w TV, może na nią traficie ;)

Druga reklama przedstawia papier toaletowy. Ale reklama nie jest taka zwyczajna. Czym mnie urzekła? Humorem! Zresztą, sami zobaczcie:

 
Myślę, że ta reklama podaje świetny przykład prawdy ogólnej. Tego po prostu nie da się obejść! :D

Może to trochę dziwny temat na posta, no ale powiedzcie napiszcie, czy te reklamy nie są genialne? :D

Odpoczywajcie, do pisania!
Kasia

Komentarze

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz widzę te reklamy, ale faktycznie pierwsza jest genialna :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, ta druga ZAWSZE mnie śmieszy. Ile razy ją widzę, tyle razy się śmieje ;p I jest jedyną reklamą jaką toleruje :)
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszej nigdy nie widziałam, a z drugą spotkałam się w tv. Uwielbiam takie reklamy!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam wcześniej tych reklam ale 2 faktycznie jest ciekawa ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matura to bzdura a w tym roku ja się z nią męczę. Zazdroszczę, że masz już to za sobą :) Co do reklam to jakąś bym znalazła, którą lubię np.oreo i ta pierwsza pokazana przez Ciebie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?