That's Christmas to me!

 
Witajcie!
 
Nie mogę uwierzyć że zostały tylko dwa dni. Za dwa krótkie dni już będziemy siedzieć przy Wigilijnym stole z rodziną.
 
 
Jak idą Wam przygotowania? Choinka już ubrana? Moja jeszcze nie, na razie czeka na ogródku i się chłodzi. 
 

 
 
 
Śniegu już chyba się nie doczekam na Wigilię, znając polską pogodę, spadnie na drugie Święta. Na wiosnę. Szkoda, no ale trudno się mówi.
Prezenty już wszystkie spakowane. Uwielbiam je pakować, mimo że raczej nie jestem w tym ekspertem. Ale idzie coraz lepiej!

 
 

Chcę się z Wami podzielić piosenką, która w tym roku kompletnie mnie urzekła. Mogę jej słuchać codziennie, godzinami!
 
 
Mój ukochany zespół!
 
Już z tego miejsca chciałabym życzyć Wam wszystkim wspaniałych, ciepłych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie je spokojnie, bez problemów, z uśmiechem na twarzy przez cały czas no a później, wystrzałowego (ale bezpiecznego) Sylwestra!
 
WESOŁYCH ŚWIĄT!
 
Kasia

 

 

Komentarze

  1. No nasza choinka dzisiaj dotarła do domu, pierwszy raz będziemy mieć żywą. I dopiero będziemy choinki ubierać.
    Szkoda że śniegu nie ma, ale w sumie na Święta może spadnie ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniegu to chyba nie będzie ;/ a choinka jeszcze nie ubrana XD
    Nie mogę się doczekać świat ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już ubraną choinkę, szkoda że nie ma śniegu :/ ładne zdjęcia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia :D My mamy już choinkę.
    Tak mi głupio, że dla żadnego członka rodziny nie mam prezentu... nigdy nie mogę nic im kupić. :(

    Wesołych świąt!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie już prawie wszystko gotowe :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?