Co jest, kocie?

Hej, cześć Wam!
Ostatnio moja kotka znalazła sobie dość nietypowe miejsce do spania.

Dlatego przypomniały mi się inne zdjęcia z nią w roli głównej i postanowiłam się nimi z wami podzielić.

Nie mam pojęcia dlaczego koty wybierają czasem tak absurdalne miejsca...jeśli postawisz coś na środku pokoju, kot usiądzie na tym czymś, nie ważne że wokół ma miejsca od groma.

Dzisiaj myłam okno w swoim pokoju (początki wiosennych porządków). Nie mogłam zejść z parapetu, bo Myśka siedziała na taborecie i za nic nie chciała zejść. Zawsze musi był w centrum uwagi. Te zwierzęta są po prostu niemożliwe, ale za to kocham swojego zwierzaka! :)








A jeszcze nawiasem mówiąc, czy Wasze zwierzaki są do Was podobne? Z charakteru.
Mój kot jest praktycznie taki jak ja :D

Następny post powinien pojawić się wcześniej niż za tydzień bo już od środy jest wolne.
Do pisania!

P.S.: Założyłam Snapchata - moimzdaniem - dodawajcie śmiało! ;) 

Katka

*wszystkie zdjęcia są zrobione przeze mnie

Komentarze

  1. W pierwszej chwili patrząc na 1 zdjęcie myślałam że chcesz kotkę wykąpać ;p I dlatego chowa się na końcu wanny ;)
    Ja niestety mam tylko rybki więc nie są podobne. Ale jedno nas łączy lubimy pływać ;p
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście nietypowe miejsca do spania.
    Piękny kotek.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudny kotek <3
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG jaka kochana! Ja mam psa i faktycznie, przypomina mnie troche z charakteru. Nie potrafię odpowiednimi przymiotnikami tego określić, ale to po prostu czuć xD

    http://modna-muffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?