"Cebulę mam w nosie!", czyli sposoby na przeziębienie

Witajcie Wszyscy!

Ostatnio niestety dopadła mnie choroba- wiadomo, okres chorób. Na szczęście nie na długo. Zresztą nawet nie mogłam za długo leżeć w łóżku, bo gonią obowiązki. Chcielibyście poczytać trochę o moich sposobach na przeziębienie? (Oczywiście oprócz lekarstw) Proszę bardzo! :)

1. Kiedy już czuję się słabiej i wiem, że lada chwila "rozłożę się", pierwsze co, to ubieram się bardzo, bardzo ciepło

 

Grube, zimowe skarpety to podstawa! Moje są akurat narciarskie (ze sklepu sportowego Decathlon), mimo że nie są może prześliczne, to są bardzo cieplutkie, a to najważniejsze ;)


Mój ulubiony sweterek na chłodne dni, jesienne i zimowe. Jest mega ciepły i wygodny. Bardzo go lubię :)



Kupiony rok temu w H&M, jego jedyną wadą jest to, że niestety guziki często się prują kiedy szarpnę za mocno. Ale i tak go kocham! 

2. Potem pędzę do kuchni i gotuję wodę. Herbatka! To też jedna z podstaw w stanie chorobowym, a najlepiej smakuje w największym kubku jaki masz w domu :)


Najlepiej z duuuużą ilością cytryny-witamina c przecież ;)


3. Ten punkt może wydawać wam się nieco...ohydny. Lubicie cebulę? Ja nie za bardzo...ale może ktoś z Was zmieni zaraz zdanie, jak ja?
Otóż podczas przeziębienia towarzyszy nam mega denerwujący katar. Co chwilę potrzebna chusteczka, a nasz nos...po prostu umiera z suchości.

Ale, ale! Jest na to rada!

Pokrój cebulę (nie całą oczywiście, połowa też za dużo) na malutkie kawałeczki. Pokrój tyle, ile zmieścisz w nosie. Tak, dobrze czytasz, w nosie :) 
Napakuj więc do obu dziurek tyle ile się da i odczekaj minimum 15 minut. Kiedy już masz dosyć, wydmuchaj wszystko. Powinno zadziałać natychmiastowo! Sprawdzone, stosowałam wiele razy :) 

Ale uwaga! Niestety nie do końca może zadziałać, kiedy masz bardzo mocny katar, albo silny wirus...czy jakoś tak. Mimo wszystko spróbować warto :D
Metoda mojej koleżanki którą serdecznie pozdrawiam, mimo że nie wie o tym blogu ;)

A wy jak się trzymacie? Chorowaliście już, czy dzielnie nie ulegacie wirusom? Macie może jakieś domowe nietypowe sposoby na przeziębienie? 
Dajcie mi znać! Bardzo jestem ciekawa ;)

Miłego weekendu :D

Katka

*Wszystkie zdjęcia zrobione przeze mnie

Komentarze

  1. śliczny sweterek :*
    Miłego wieczoru !
    http://blmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno spróbuje gdy zachoruje - ale rymy :D

    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/- Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny sweterek! :)
    Miłego dnia! :*
    zapraszam do mnie - http://hope-for-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba nazwa twojego bloga :)
    Może wspólna obserwacja.
    Ja już obserwuje.
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jakoś niezbyt długo nad tym myślałam :)
      Ja też ;)

      Usuń
  5. Grube skarpetki najlepsze :D i herbata <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?