Youtuberzy o tańcu, czyli kogo sobie cenię?

Youtube nie służy tylko do oglądania śmiesznych fimików z kotami. Coraz częściej pojawiają się kanały naukowe, podróżnicze, czy nawet z wiadomościami ogólnoświatowymi. W takim razie nie mogło zabraktnąć też kanałów sportowych.

Mam na swojej liście kilka takich, które bezpośrednio mnie inspirują tanecznie, sportowo.

Fotograf, który na zdjęciach uwiecznia tancerzy, tancerki, gimnastyczki, akrobatów...sama nie wiem kogo jeszcze. A, cyrkowcy. Jeszcze cyrkowcy! Zdjęcia są niesamowite, jego filmy na kanale to "10 minutes photo challenge" właśnie z różnymi, niezwykłymi talentami.

Caroline Hamilton Alex Wong


Świetny tancerz i choreograf, który pracował z wieloma gwiazdami w telewizyjnych show, w teledyskach...ale na swoim kanale nagrywa krótkie choreografie z naprawdę utalentowanymi tancerzami.

do not reuse


Bardzo utalentowana dziewczyna, baletnica, która na swoim kanale umieszcza między innymi mnóstwo pomocnych porad i tricków dla tancerzy. Ja często korzystam z filmów typu "follow along" na wzmocnienie całego ciała.

Podobny obraz


Alivia D'Andrea
Zdolna i kreatywna tancerka. Dziewczyna nagrywa filmiki w których znajdziemy dużo bardzo pomocnych tutoriali jak efektywnie zwiększyć elastyczność poszczególnych części ciała, które jednocześnie motywują.

Podobny obraz


Nawet jeśli sami nie tańczycie, to i tak zachęcam do zajrzenia na powyższe kanały, naprawdę będzie co oglądać. A może Wy chcecie mi kogoś polecić do obejrzenia? Bardzo chętnie zobaczę coś nowego.

Kasia

Pierwsze 3 zjęcia pochodzą z:
https://www.24hourphotochallenge.com
https://www.billboard.com/articles/columns/pop/7949962/taylor-swift-look-what-you-made-me-do-choreographer-kyle-hanagami-recreate-dance-routine

Komentarze

  1. Uwielbiam oglądać na youtubie jak ludzie tańczą. Chciałabym tak umieć, ale to zdecydowanie nie dla mnie. Urodziłam się z dwoma lewymi nogami... co poradzić? Z wymienionych przez ciebie osób znam tylko Kyle Hanagami i zdecydowane zgadzam się z twoim zdaniem! Świetni tancerze, wspaniałe choreografie i bardzo utalentowane osoby :D
    Wiktoria z Książki według Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać ludzi którzy tańczą, niestety sama nie potrafię.

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?