Koncert i pierwsze pierniczki mikołajkowe

Witam Was bardzo serdecznie w ten Mikołajkowy wieczór!

Wczoraj o 19:00 w Szczecinie odbył się koncert "Tribute to Michael Jackson". Byłam tam! Byłam i bardzo, bardzo jestem zadowolona. Koncert był symfoniczny, a jeśli chodzi o wokal, śpiewali między innymi :  Ania Dąbrowska, Kuba Badach, Natalia Kukulska, Piotr Cugowski, Kasia Rościńska, Maciej Starnowski, Aleksandra Nowak.

Najbardziej przypadli mi do gustu jeśli chodzi o wokal Natalia, Kuba i Maciej, byli rewelacyjni! Natomiast Dąbrowska-niby taka gwiazda, ale moim zdaniem beznadziejnie wypadła. Kompletnie nie leży mi jej głos! Jest taki trochę...rozjechany i nie bardzo się wczuwała w "rolę". Do tego jakoś dziwnie się zachowywała, jakby za wszelką cenę chciała zwrócić na siebie uwagę.


Ale, ludzie naprawdę genialnie się bawili, po prostu byli ci, co tak samo jak ja kochają Michaela Jacksona. I to było piękne.
 

A dzisiaj natomiast, robiłam już pierniczki!

 
To jednak nie wszystko, bo druga tura będzie za tydzień. Wyszło ich mnóstwo! Uwielbiam to, ten zapach, no i zabawa przy wykrawaniu :D Tutaj zabawiłam się w cukiernika, postanowiłam zrobić Minionka dla koleżanki. Nie śmiejcie się z moich "zdolności"!
 
 
Byliście grzeczni? Przyszedł do was Mikołaj? Bo ja widocznie byłam, dostałam taki cudowny kalendarz adwentowy!

 
Jestem z siebie dumna. Może to mała rzecz, ale zawsze. Albowiem, dokładnie tydzień temu postanowiłam, że aż do Wigilii nie jem kupowanych słodyczy. Jeśli zrobię babeczki, albo mama ciasto upiecze, to wiadomo, nie jest kupne, można zjeść. Ale powiem wam, że nawet nie za bardzo ciągnie mnie do słodyczy.
 
Nawet teraz, kiedy dostałam kalendarz z czekoladkami, zjadłam tylko nr 6, od 1 do 5 zjem 24 grudnia, razem z nr 24!

A Wy, macie jakieś postanowienia?

Kasia

Komentarze

  1. Pierniczki <3 koncert musiał być świetny.

    Seria świąteczna :)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak Ci zazdroszczę koncertu. Ja mam postanowienie- nie oglądać żadnych filmów, ani czytać książek do 1 stycznia ;p Jak na razie mi się udaje choć jest ciężko xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam postanowien do nowego roku wrecz przeciwnie chce sobie duzo rzeczy postanowic od nowego roku :)

    Fajny blog !

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pierniki
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepsze filmy z motywem tańca #1

Książki do przeczytania

Co mi dało blogowanie?